Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Sıkça Sorulan Sorular

Türkiye Finans İnternet Şubesi'ni kullanmak için ne yapmam gerekiyor?

​​​​​​​​​​​​​Türkiye Finans kredi kartı veya banka kartlarından herhangi birine sahipseniz ve sistemimizde kayıtlı cep telefon​​unuz va​rsa Anında Şifre​ ile Türkiye Finans İnternet Şubesi'ni hemen kullanmaya başlayabilirsin​iz.​

İnternet Şubesi kullanılarak yapılan işlemler ne zaman gerçekleşir?
  • ​​​​​İnternet Şubesinden yapılan işlemler online olarak anında gerçekleşir. 
  • İleri tarihli emirleriniz veya düzenli ödemeleriniz ise hesap bakiyenizin yeterli olması durumunda tanımladığınız tarihte otomatik olarak gerçekleşir.​

Döviz hesaplarımdan EFT yapabilir miyim?
  • ​​Döviz hesaplarından EFT yapılamamaktadır. EFT işlemleri sadece TL hesaplarından yapılabilir.
  • Döviz transferi için SWIFT işlemi yapabilir, yurtiçi ve yurtdışındaki tüm bankalara döviz transferi işlemlerinizi, İnternet Şubesi üzerinden çok daha düşük maliyetle ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet Şubesi başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?

​​​Bireysel Bankacılık müşterileri için:

  • ​Kredi kartı veya ATM kart bilgilerinizi kullanarak Bireysel İnternet Şubesi için ​Anında Şifre alabilir ve Türkiye Finans İnternet Şubesi'ni kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.

Kurumsal Bankacılık müşterileri için:

  • ​Firmanızı temsile yetkili kişiye ait noter onaylı imza sirküleri veya kişinin yetkisini gösteren ticaret sicil gazetesi fotokopisi ile en yakın Türkiye Finans Şubesi’ne uğrayarak başvurunuzu yapabilirsiniz. ​
EFT işlemlerini hangi saatlerde yapabilirim?
  • ​​EFT işlemlerinizi her iş günü saat 17:15'e kadar yapabilirsiniz.
  • Hafta sonları ve T.C. Merkez Bankası’nın kapalı olduğu günlerde EFT işlemleri yapılamaz.
İşlem limiti ve günlük limit ne demektir?

İşlem limiti: 

İnternet Şubesinden yapılacak herhangi bir finansal işlem için bir defada yapılabilecek en yüksek tutarı ifade eder.

Günlük limit: ​

  • ​Bir gün içinde yapılabilecek toplam işlem tutarını ifade eder.
  • Gün içinde yapılacak işlemlerin toplam tutarı günlük limiti geçemez.
Yanlış bir hesaba EFT yaptım, düzeltme işlemi için ne yapabilirim?

​Böyle bir durumda şubenize müracaat ederek durumu yazılı olarak bildirmeniz gerekmektedir.​

Yaptığım işlemler için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

​İşlem ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayın.​

İstediğim kişiye İnternet Şubesi üzerinden hesaplarımla işlem yapma izni verebilir miyim?
  • ​İstediğiniz kişileri ek kullanıcı olarak tanımlatabilir, belirlediğiniz yetkiler dahilinde hesaplarınızla işlem yapma izni verebilirsiniz. 
  • Ek kullanıcı tanımlatma işlemlerinizi size en yakın Türkiye Finans şubesinden yaptırabilirsiniz. ​
Ek kullanıcıların yetkilerini istediğim zaman değiştirebilir miyim?

​Tanımladığınız tüm kullanıcıların yetkilerini İnternet Şubesi üzerinden dilediğiniz zamanda değiştirebilirsiniz.

İnternet Şubesi'ni sadece izleme amaçlı olarak kullanabilir miyim?

​İnternet Şubesi yetkilerinizi “Sadece İzleme” olarak değiştirebilir ve hesaplarınızdan finansal işlem yapılmasını engelleyebilirsiniz.​

Sisteminize kayıtlı olan cep telefonu numaram yanlış. Nasıl güncelleyebilirim?

​​Bankamız sisteminde kayıtlı cep telefonu numaranızı güncellemek için size en yakın Türkiye Finans şubesine​ uğramanız yeterlidir.​

Parola nedir?

Parola, İnternet Şubesine giriş yaparken kullanılan güvenlik adımıdır.

Parolamı belirlerken nelere dikkat etmem gerekir?
  • Parola, en az 6 en çok 12 karakterden oluşturulabilir.​
  • Parola alfa numeriktir; harf ve rakam değerlerinden oluşturulmalıdır.
Parolamı unuttum ne yapmalıyım?

​​​​​​Bireysel Bankacılık müşterileri için:

  • ​Parolanızı unuttuysanız ya da yanlış parola girişi nedeniyle İnternet Şubesi erişiminiz bloke edildiyse,​ "Anında Şifre​​" adımı üzerinden kart bilgilerinizi kullanarak yeni parolanızı hemen alabilirsiniz.
  • Kartınız yok ise parolanızı şubelerimizden alabilirsiniz.​

Kurumsal Bankacılık müşterileri için:

  • 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak yeni parolanızı hemen alabilirsiniz.​
Parolamı almadım ne yapmalıyım?

​​Bireysel Bankacılık müşterileri için:

  • ​Parolanız olmadan İnternet Şubesine giriş yapamazsınız.
  • Parolanızı kredi kartı ya da banka kartı numaranızı kullanarak Kedi kartı ya da banka kartı numaranız ile Anında Şifre​ adımından hemen alabilirsiniz. 
  • Kartınız yok ise parolanızı şubelerimizden alabilirsiniz.

Kurumsal Bankacılık müşterileri için:

Firmanızı temsile yetkili kişiye ait noter onaylı imza sirküleri veya kişinin yetkisini gösteren ticaret sicil gazetesi fotokopisi ile en yakın Türkiye Finans Şubesi’ne uğrayarak başvurunuzu yapabilir ve parolanızı alabilirsiniz. 

Şifre nedir?
  • ​​Şifre, İnternet Şubesi'ne giriş yapabilmek için paroladan sonra kullanılan ikinci güvenlik adımıdır. 
  • Parolanızı girdikten sonra sistemimize kayıtlı olan cep telefonu numaranıza SMS olarak gönderilir ve yalnızca bir kere kullanılır. 
  • Şifrenin sorulduğu ekranda kullanıcı kendi bilgilerinin doğruluğunu kontrol ederek Türkiye Finans’a ulaştığından emin olur ve bu sayede yönlendirilmiş sitelere giriş yapması engellenir.
SIM Kartımı Değiştirdim Ne Yapmalıyım?

​SIM kartınızı değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için tek kullanımlık şifre içeren "Mobil SMS Şifre" ve "3D Secure" şifrelerinin gönderimi blokelenmektedir.

İnternet Şubesi ve Mobil Şube'ye girişte gönderilen tek kullanımlık "Mobil SMS Şifrenin"  tekrar iletilebilmesini sağlamak için;

  • Türkiye Finans ATM'lerinde, Diğer İşlemler menüsü - Cep Telefonu Doğrulama adımından,

  • 0850 222 22 44 numaralı Telefon Bankacılığı'nı arayarak,

  • Şubelerimizden,

Cep Telefonu Doğrulama işleminizi gerçekleştirerek tek kullanımlık şifre blokenizi kaldırabilirsiniz.

Özel Soru Uygulaması Nedir?

​Özel Soru Uygulaması, İnternet Şubesi’ne girişte şifre ve parolanıza ek olarak sorulan size özel sorularla güvenliğinizi artırmanızı sağlar. Güvenliğiniz için bu uygulamayı kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederiz.​

İnternet Şubesi erişiminin bloke olması ne demektir?
  • ​​Şifreniz veya özel soru uygulamasına 3 kez üst üste yanlış cevap girilmesi durumunda güvenliğiniz için İnternet Şubesi erişiminiz bloke edilir. Bu durumda İnternet Şubesine giriş yapamazsınız.
  • Kullanıcı kodu bloke olduğunda İnternet Şubesi'ne giriş yapılamaz. 
İnternet Şubesi erişimim bloke oldu. Blokenin kaldırılması için ne yapmam gerekir?

​​​​​Bireysel Bankacılık müşterileri için:

  • İnternet Şubesi erişiminiz bloke edildiyse, kredi kartı ya da banka kartı bilgileriniz ile Anında Şifre​ adımı üzerinden yeni parolanızı hemen alabilirsiniz.
  • Kartınız yoksa parolanızı şubelerimizden alabilirsiniz.​​

Kurumsal Bankacılık müşterileri için: 

  • Kurumsal müşterilerimiz 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak blokeyi kaldırtabilir.​​