Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Telefon Şubesi

Telefon Şubesi

​​​​​​​Müşteri İletişim Merkezi, Sesli Yanıtlama Sistemi (IVR) Yenilendi!

"0850 222 22 44" Telefon Şubesi’nde 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türkiye Finans SeSİM’e güvenir.

Yeni Sesli Yanıtlama Sistemimizde, biyometrik ses tanıma teknolojisi ile SeSiniz İMzanız! Ses İmzası ile müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alıyorlar.

Tek numara, iki ayrı sesli yanıtlama sistemi, uzmanlaşmış özel müşteri temsilcileri.

Bireysel ve Ticari müşterilerimiz aynı telefon numarasını kullanarak farklı sesli yanıtlama sistemleri ve uzmanlaşmış özel müşteri temsilcilerinden hizmet alıyorlar.

3 dilde, 3 farklı IVR sunulur.

Yabancı uyruklu müşterilerimizi öncelikle yabancı dillerde karşılama. (İngilizce/Arapça/Türkçe hizmet verilmektedir.)

İnternet Bankacılığı parolanız veya kart şifreniz bloke mi oldu?

IVR, niçin aradığınızı bilir, sizi öncelikle bu menülere yönlendirir. Telefon şubemizden alabileceğiniz hizmetlere buradan ulaşabilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezi’ni yurtdışından aramak için +90 0850 222 22 44 numarasını kullanabilirsiniz.

Başvuru

  • Telefon Bankacılığı şifrenizi Mobil ve İnternet Şubesi​ üzerinden veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak alabilirsiniz.
  • İnternet Şubesi kullanıcısı olmak için gerekli olan parolanızı, kredi kartı veya banka kartı bilgilerinizi kullanarak* Anında Şifre adımından alabilirsiniz.

TİCARİ SESLİ İŞLEM MENÜSÜ BİREYSEL SESLİ İŞLEM MENÜSÜ​

  • ​0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aradıktan sonra 2 Numaralı Bankacılık İşlemleri adımından müşteri temsilcisine bağlanarak bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aradığınızda, sesli yanıt sistemindeki yönlendirmeleri takip ederek işlemlerinizi yapabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcisine bağlanarak hizmet alabilirsiniz.
  • Kart numaranızı ya da müşteri numaranızı kullanarak Türkiye Finans Telefon Bankacılığı hizmetlerinden yararlanmaya hemen başlayabilir, tüm bankacılık işlemleriniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • Para transferleri gibi onay gerektiren işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için Telefon Bankacılığı şifresi almanız gereklidir.
  • Şifrenizi İnternet Şubesi üzerinden veya Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak alabilirsiniz.

​​​​​​​​ Sesli Yanıt Sistemi Aracılığıyla Yapabileceğiniz İşlemler

Hesap Bilgileri
Başvuru İşlemleri
Kâr Payı, Döviz Kuru ve Bireysel Kredi Bilgileri
Kredi Kartı İşlemleri
Hesap İşlemleri
Para Transferleri
Emirler
Döviz İşlemleri
Ödemeler
Fatura Talimatları
Atm Kart İşlemleri
İnternet Şubesi İşlemleri
Şifre İşlemleri
Menkul Kıymet İşlemleri
POS İşlemleri
Bilgi Hizmetleri
​​İşlem Limitleri
İşlem Saatleri

İşlem limitleri günlük olup, İnternet Şubesi, Mobil Şube, Telefon Şubesi için ortak limitler kullanılmaktadır. Müşteri bazında limitler değişiklik gösterebilmektedir. Limit artırım talepleriniz için size en yakın Türkiye Finans Şubesi'ne başvurmanız gerekmektedir.

​​​​​