
Âlâ Bankacılık VIP Transfer hizmeti ile seyahatleriniz en başından itibaren konforlu bir deneyime dönüşüyor. VIP Transfer hizmetimizle hem havaalanına bırakılmayı hem de havaalanından alınmayı talep edebilirsiniz.
VIP Transfer hizmetini kullanarak gideceğiniz yere zamanında ulaşır, uçağınızı kaçırma endişesi yaşamazsınız.
VIP Transfer Hizmetinden Nasıl Yararlanabilirim?
- Ücretsiz VIP Transfer hizmetinden yararlanmak için Âlâ Kart sahibi olmanız ve son üç ayda kartınızla en az bir işlem yapmış olmanız gerekmektedir.
- Kampanya kodunuzu Âlâ Bankacılık müşterilerine özel Mobil Şube üzerindeki “Kampanyalar” sekmesi altından oluşturabilirsiniz.
- VIP Transfer hizmeti almak için bobthedriver.com/Corporate/tfkb-bireysel-tr sayfasına giriş yapmanız ve banka tarafından verilen kodu kullanarak rezervasyon yaptırmanız gerekmektedir.
- Transfer talebinin transferden en az 12 saat önce ve bizzat transfer hizmetinden yararlanacak kişinin bilgileri ile yapılması zorunludur.
- Rezervasyon bilginizin alınmasını takiben maksimum 2 saat içinde tarafınıza talebinizin alındığına dair yazılı dönüş yapılır.
- Bilgilendirme yazısı rezervasyon talebi sırasında verdiğiniz e-mail adresine gönderilir.
- Transfer firması, en geç transfer saatine 4 saat kala transfer hizmetini sağlayacak araç sürücüsü ve araçla ilgili bilgileri sizinle paylaşır ve transfer saatinden 15 dakika öncesinde buluşma noktasında hazır bulunur.
Kampanya Koşulları
- Kampanya 30 Ekim 2021 tarihine kadar geçerlidir.
- Kampanya kodları yalnızca bir kez kullanılabilir.
- Misafir, kendisinin bir havaalanından alınıp başka bir adrese transfer sağlanmasını talep ediyorsa aracının hangi saatte buluşma noktasında olması gerektiğini belirtmek zorundadır.
- Transfer aracının yurt içi uçuşlar için en az 2 (iki) saat ve yurt dışı uçuşlar için en az 3 (üç) saat öncesinden havaalanında olması gerekmektedir. Bu nedenle, firma bu durumu göz önünde bulundurarak müşteriye yeni bir saat önerebilir.
- Müşterinin transfer saat ile ilgili yönlendirmeyi kabul etmemesi ve bunun sonucu olarak zamanında havaalanına ulaştırılamaması ve uçağa binememesi durumunda tüm sorumluluk müşteriye aittir. Bu durumda firmanın veya Bankanın bir sorumluluğu olmayacaktır.
- Müşterinin havaalanından başka bir adrese transfer talebi yapması halinde, belirlenen buluşma süresinden itibaren maksimum 60 (altmış) dakika beklenecektir. Bekleme süresinin sonunda araç şoförü, rezervasyon sırasında bildirilen cep numarasına kısa mesaj attıktan sonra buluşma noktasından ayrılacaktır.
- Transfer hizmeti ile ilgili iptal ve değişiklik talebi, transfer saatine en az 4 (dört) saat kala yapılabilir. Son 4 saat içinde yapılan iptal taleplerinde kampanya kodu kullanılmış sayılır.
- Transfer saatinden en az 12 (on iki) saat öncesinde yapılan rezervasyon taleplerinde olumlu dönüş yapılacaktır. Transfer saatinden önceki son 12 saat içerisinde yapılacak rezervasyon taleplerinde ise araçların müsait olma durumuna göre dönüş yapılacaktır.
- Araç sürücüleri, hizmet verilmeden önce yolculara kimlik kontrolü yapacaktır. Hizmeti alan yolcu ile rezervasyonu yapan yolcu bilgilerinin tutmaması halinde Firma’nın transferi yapmama hakkı saklıdır.
- Firma tüm transferleri Mercedes V Class – Minivan araçlarla yapacak olup transfer istenilen güzergâhlardaki yoğunluk durumuna göre araç değişiklik gösterebilir.
- Bebek koltuğu taleplerine istinaden, eğer istenilen talep transfer firması tarafından sağlanamıyorsa firma müşteriye konu ile ilgili haber verecektir.
- Kampanya dahilindeki faydalar sınırlı sayıdadır.
- Türkiye Finans’ın kampanya koşullarında değişiklik yapma ve kampanyayı durdurma hakkı saklıdır.