​​​​​​​​​​​​​​​​​​Engelli, 70 yaş üzeri vatandaşlarımızın Türkiye Finans İnternet Şubesi ve Mobil Şube üzerinden bankacılık işlemlerini rahatlıkla gerçekleştirebilmeleri için yeni özellikler ekledik ve uygulamalarımızı güncelledik.

  • 1 Ocak 2018 tarihinden itibaren, hem işitme engelli hem de 70 yaş üstündeki müşterilerimiz İnternet Şube ve Mobil Şube üzerinden Canlı Destek başlığı altında Müşteri İletişim Merkezi’miz ile chat yapabilecek ve 7/24 online destek alabilecekler. ​
  • İnternet ve Mobil Şubemiz WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) standartlarına uygun hale getirilerek algılanabilir, kullanışlı ve anlaşılabilir yapısı ile engelli müşterilerimizin rahatlıkla kullanabilmeleri için güncellendi.
  • İnternet ve Mobil Şubeye güvenli giriş sağlamak için kullanılan tek kullanımlık SMS Şifrelerinin ekran okuyucu programlar tarafından okunabilecek şekilde gönderilmesi sağlandı.

 

​​​