Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

​​​​​​​​​Müşteri İletişim Merkezi’mizin Canlı Destek hizmetine ek olarak, engelli ve 70 yaş üstü vatandaşlarımızın Müşteri İletişim Merkezi ile görüntülü görüşerek bankacılık hizmeti alabilmelerini sağladık.

  • 1 Ocak 2018 tarihinden itibaren şubelerimizi ziyaret eden tüm işitme engelli müşterilerimiz, Müşteri İletişim Merkezimiz ile görüntülü görüşme yapabilir, işaret dili kullanarak kayıp-çalıntı bildirimlerinin yanı sıra kart ve hesap işlemleri ile ilgili hizmet alabilirler.
  • Bu hizmetin eksiksiz yürütülebilmesi ve “Bankacılık Hizmetlerinin Engelli Müşterilerin Kullanımına Uygun Sunulması” projesi kapsamında , şubelerimizi ziyaret eden işitme engelli müşterilerimiz ile görüntülü iletişim kurabilmek için Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız “İşaret Dili” eğitimlerini tamamladılar.
​ ​

CANLI DESTEK​​

​ ​