İnsan Kaynakları Yaklaşımımız
Türkiye Finans kurum kültürünün ana bileşenlerini; misyonu, vizyonu ve kurumsal değerleri oluşturmaktadır. Türkiye Finans’ın en önemli kaynağı ise müşterilerini odağına alan, takım olmanın gücüne inanan, tutkusu başarı olan, çeşitlilikten beslenen ve yeniliklerin öncüsü olmak için heyecan duyan insan kaynağıdır. Türkiye Finans tüm yaklaşımlarında bu değerleri esas alan uygulamaları ile güçlü bir işveren markası olmayı ve bu markayı sürekli kılmayı hedeflemektedir.
Öğrenci iletişiminden staj süreçlerine, işe alım süreçlerinden kariyer yönetimine, performans yönetiminden ücret, ödüllendirme, eğitim ve gelişim uygulamalarına kadar tüm alanlarda yüksek performans kültürünü destekleyecek, aday ve çalışan deneyimini daha iyiye taşıyacak yenilikler için proaktif yaklaşımlar önemsenmektedir.
Samimi bir iş ortamında çalışmanın ve başarmanın heyecanı kadar, birlikte eğlenmenin ve hayatı paylaşmanın da değeri bilinmektedir.
İnsan Kaynakları İlkelerimiz
Türkiye Finans olarak misyon, vizyon ve değerlerimizi benimseyen, yetkin insan kaynağını sürekli kılmayı hedefliyoruz.
Çalışanlarımızın başarısını ve motivasyonunu artırma, güçlü kurum kültürümüzü yaygınlaştırma ve etkin bir iletişim kanalı oluşturma yaklaşımı ile hareket ediyoruz.
Çeşitliliği zenginlik olarak gören, ortak bir amacın etrafında çalışmanın, üretmenin ve başarmanın değerini bilen, sürekli gelişime inanan, katılım bankacılığı ilkelerine tam uyumlu bir banka olarak hareket ediyoruz.
Geleceğin yöneticilerini kendi içimizden yetiştirme ilkesiyle ilerliyor, çalışanlarımızın potansiyelini ortaya çıkarabilecekleri kariyer fırsatları sunuyoruz.
Hedef ve yetkinlikleri baz alan performans yönetim sistemimiz ile yüksek başarıyı odağımızda tutuyoruz.
Çalışanlarımızın beklentinin ötesine geçmeleri için ihtiyaç duydukları mesleki ve kişisel eğitim-gelişim desteğini sağlıyoruz.
İnsan Kaynakları Profilimiz
2023 yıl sonu itibarıyla; çalışan sayısı 3,824’tür. Çalışanların %91’i lisans ve üzeri eğitim seviyesine sahiptir. %59 erkek, %41 kadın çalışan bulunmaktadır.
İSG Faaliyetleri
Türkiye Finans, “Önce Sağlık” mottosu ile insana verilen üstün değeri yansıtmakta; çalışanlara güvenli ve sağlıklı bir iş ortamı sunmayı temel sorumluluklar arasında görmektedir. Bu çerçevede İSG konusunda yasal gerekliliklerle birlikte uluslararası standartlara uygun hareket etmek prensip olarak benimsenmektedir.
Dünyanın en prestijli ödülleri arasında gösterilen “British Safety Council tarafından 65. kez verilen “ISA 2023 - Uluslararası İş Güvenliği Ödülü” 3. kez kazanılmıştır. Ödülü en yüksek kategori olan “Dinsction” kategorisinden kazanan Türkiye’ nin tek bankası olunmuştur. İş sağlığı ve güvenliğine verilen önem bu ödül ile bir kez daha kanıtlanmıştır.
İSG konusunda Banka genelinde bilinci artırmak amacıyla düzenli olarak sınıf içi ve e-öğrenme eğitimleri verilmektedir. 2023 yılında 3,752 çalışan İSG eğitimi almıştır.
Proaktif risk yönetimi anlayışı ile riskler önceden tespit edilmekte ve gerekli önlemler alınmaktadır. Bununla beraber;
- Çalışanların hayata sağlıkla katılabilmeleri için diyetisyen ve psikolog hizmeti online ve yüz yüze olacak şekilde sunulmaya devam edilmiştir.
- Türkiye Finans, “Önce İnsan” mottosu ile insana verilen üstün değeri yansıtmakta; çalışanların olağanüstü durumlarında yanlarında olmayı temel sorumlulukları arasında görmektedir. Ülkede Kahramanmaraş merkezli yaşanan depremin ilk gününden itibaren yürütülen tüm çalışmalar şeffaf olarak paylaşılmış, etkilenen tüm çalışanların ve yakınlarının maddi ve manevi olarak yanlarında olunmuştur.
- Gönüllü olan çalışanlar AFAD’tan temel arama kurtarma eğitimlerini tamamlamıştır. Bununla birlikte Ümraniye Sivil Savunma Müdürlüğü aracılığı ile nitelikli ve donanımlı eğitimler alınmaya başlanmıştır.
- Proaktif bir bakış açısıyla gerekli önlemlerin alınmasını hedefleyen, çalışanın sağlığına ve işin güvenliğine yönelik uluslararası standart olan ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası alınmıştır.
İŞVEREN MARKASI VE İÇ İLETİŞİM
Profesyonel iş yaşamı dışında sosyal paylaşımların çoğaltılması ve çalışan motivasyonunun artırılması amacıyla 2023 yılında işveren markası ve iç iletişim faaliyetleri kapsamında; özel gün kutlama ve paylaşımları, çalışan indirim anlaşmaları ile birlikte birçok etkinlik ve proje hayata geçirilmiştir.
2023 yılında, işveren markası ve iç iletişim faaliyetleri çerçevesinde, özel gün kutlamaları, çalışan indirim anlaşmaları, iç iletişim etkinlikleri ve birçok işveren markası projesi gerçekleştirilmiştir.
TF Club ile rengârenk bir hayata katılım sağlanmıştır.
Gezi Kulübü ile;
- Ormanya Gezisi gerçekleştirilmiştir.
- 25 Ağustos Zafer Bayramı kapsamında Atatürk ve silah arkadaşlarının 25 Ağustos gecesi zafere yürüdüğü Afyon Zafer Yürüyüşü’nde yer alınmıştır.
İyilik Kulübü ile;
- Şubat ayında gerçekleşen Kahramanmaraş merkezli deprem için bölgede bulunan tüm çalışanların ve çocukların temel ihtiyaçlarına ilişkin yardım toplanmıştır.
- 23 Nisan kapsamında deprem bölgesinde yer alan çocuklarla bir araya gelinerek çocuk tiyatrosu gerçekleştirilmiş, hediyeler dağıtılmıştır.
Koşu Kulübü ile;
- İstanbul Maratonu, Uludağ Trail gibi altı maratonda Bankamız temsil edilmiştir.
İnovasyon Kulübü ile;
- Dijital ve Mobil Bankacılık kapsamında yenilikçi fikir maratonu olan Can-ı Fikirden Ideathon gerçekleştirilmiştir. Fikir maratonunda toplamda 67 fikir alınmış; 10 fikir finale kalmış ve ilk 3 fikir ödüllendirilmiştir.
Yemek Kulübü ile;
- Zeytinlik alanımızda sağlıklı atıştırmalıklar üzerine diyetisyen ile birlikte workshop gerçekleştirilmiştir.
- Yemek kulübü üyelerinin katılımıyla Mutfak Sanatları Akademisi ile workshop gerçekleştirilmiştir.
Müzik Kulübü ile;
- Performans Günleri Zirvesi’nde sahne alarak dinleti gerçekleştirilmiştir.
Basketbol Kulübü ile;
- Kurumlar arası turnuvada Bankamız temsil edilmiştir.
Futbol Kulübü ile;
- Kurumlar arası turnuvada Bankamız temsil edilmiştir.
- Tüm bölgeleri kapsayan Hayata Katıl Futbol Turnuvası olan kurum içi turnuva gerçekleştirilmiştir.
Bu kulüplere ek olarak, çalışanların ilgi alanları kapsamında Tenis Kulübü ve Yelken Kulübü kurulmuştur.
Özel günler için sosyal sorumluluk kapsamında iletişim planı oluşturulmuştur.
Paylaşmanın ve bereketin en çok hissedildiği Ramazan ayında çalışanlara ve ailelerine ramazan paketleri ulaştırılmıştır.
Anneler Günü’nde İyilik Kulübü ile çalışanlar “iyiliği paylaşmak” için bir araya gelmiş, hazırlanan kolyeler Türkiye Finans kadınlarına hediye olarak ulaşırken; TEGV aracılığıyla deprem bölgesindeki 300 çocuğun eğitimine de destek olunmuştur.
Babalar Günü’nde “Bankacı babalar”a ithafen tüm erkek çalışanlara KAÇUV iş birliği ile hediye hazırlanmış, TEGV iş birliğiyle ihtiyaç sahibi çocuklarımızın, nitelikli eğitimle buluşmasına destek olunmuştur.
Bayramlarda çalışanlara ve ailelerine çikolata gönderimi sağlanmıştır.
Bebeği doğan 171 çalışana yenidoğan tebrik hediyesi gönderilmiştir.
İş kazası geçiren 11 çalışana “Geçmiş Olsun” kiti gönderilmiştir.
İşveren markası projeleri çatısı altında birçok uygulama ve proje ile çalışan deneyimine katkı sağlanmıştır.
Kuruma yıllarca emek veren 430 çalışanı takdir etmek için Türkiye Finans Kıdem Ödülleri Töreni gerçekleştirilmiştir.
“Yenilikçilik Gücümüzdür” değerimizin çatısı altında Ar-Ge Ödül Töreni’nin beşincisini gerçekleştirerek yenilikçi çalışmalar yapan çalışanlar ödüllendirilmiştir.
“Başarı Tutkumuzdur” değerimizin ışığında Değer Katan Buluşmalar’da Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğünün 5 kategoride enleri takdir edilmiş; Bilgi Sistemleri Grubu’nun bankaya katkı sağlayan projeleri kutlanmıştır.
İyi yaşam uygulamalarını desteklenen Hayat Ağacı markasının çatısı altında spor salonu, diyetisyen ve psikolog hizmetleri devam etmiştir.
Banka’ya yeni katılan 868 çalışana Hoş Geldin Kiti gönderimi sağlanmıştır.
“Müşteri Odağımızdır” değerinin çatısı altında KADRAJ projesi daha da güçlendirilerek devam etmiştir. 232 memnuniyet bildirimi ile Kadraj Projesi’nde 13 yıldız belirlenmiştir.
“Müşteri Odağımızdır” değerinin çatısı altında anlık ve sürekli müşteri memnuniyeti alınabilecek iç müşteri memnuniyeti platformu olan Sinerji’nin yıl dönümü kutlanmış ve yıllık enler takdir edilmiştir.
Zeytinlik etkinlikleri ile çalışanlara özel indirim yapan firmalar Bankamızda ağırlanmıştır.
Güvenlik Görevlisi anketinde değerlerimizi en güçlü yaşatan güvenlik görevlileri için genel müdürlükte kahvaltı organizasyonu gerçekleştirilmiştir.
Ayın Birimi projesi ile genel müdürlük birimlerinin tanıtıldığı videolar sosyal medyada paylaşılmıştır.
Bankada uzun yıllar çalışarak kariyerinde yükselmiş çalışanların hikayeleri “Başarı Hikayesi” projesi ile sosyal medyada paylaşılmıştır.
“Odağımız çalışan, hedefimiz gelişim” mottosu ile canlıya alınan Sinerji platformu ile EX Awards - Çalışan Deneyimi kategorisinde Performans Kültürü Özel Ödülü alan tek banka olunmuştur.
Employer Brand Stars - Liderlik kategorisinde Türkiye Finans Lider Gelişim Kartı ile Gümüş Ödül; İç İletişim kategorisinde Gümüş Ödül; Yeni Mezun İşe Alım kategorisinde We Plus & Core Yetenek Kazanımı Programları ile Bronz Ödül kazanılmıştır.
InBusiness İş’te Kadın Gücü Araştırması - Kadınların Yükselebileceği Eşitlik Öncüsü 100 Şirket Arasında yer alınmıştır.
Fast Company - “En Yenilikçi 50 Kadın Lider” listesinde yer alınmıştır.
Yetenek kariyer platformu toptalent.co’nun düzenlediği Türkiye’nin en yenilikçi insan kaynakları liderlerini ödüllendiren programda İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcımız Züleyha Büyükyıldırım yer almıştır.
KAMPÜS FAALİYETLERİ
2023 yılında gerçekleştirilen 39 kampüs etkinliği ile gençlerle bir araya gelinmiş; kampüs markamız yeni yüzü ile “TF Kampüste” mottosuyla genç yeteneklerle etkileşimini artırmıştır.
ÇALIŞAN DENEYİMİ FAALİYETLERİ
Adaylıktan, marka elçiliğine tüm süreçleri deneyim bakış açısıyla incelemek üzere Çalışan Deneyimi servisi kurulmuştur.
Türkiye Finans’ta çalışanlardan elde edilen iç görüler doğrultusunda deneyim odaklı proje ve uygulamalar geliştirilmiştir. Deneyim odağıyla, adayların ve işe yeni başlayan çalışanların bankayla temas ettiği noktalar kapsamında yolculuk haritaları oluşturulmuş, gelişim odaklı aksiyonlar tasarlanmıştır.
Türkiye Finans’ta; yeni işe başlayan, 100. Gün, 1. yıl anketleri ile onboarding sürecinde olan çalışanların deneyimi yakından gözlemlenmiş, gelişim odaklı aksiyonlar tasarlanarak yıl boyunca takip edilmiştir.
Türkiye Finans olarak “Bağlı Çalışan” anlayışı ile her yıl Eylül-Ekim aylarında bağımsız araştırma şirketleri aracılığıyla çalışan deneyimi anketi uygulanmaktadır. 2023 yılında 12’incisi gerçekleştirilen ankete çalışanların %90’ı katılım göstermiştir.
Çalışan deneyimi anketi, her yıl tekrarlanan temel bir geri bildirim ve dinleme aracı olup, yıl boyunca çeşitli konularda uygulamaya alınan özel dinlemelerle de çalışanların iç görüleri toplanmaktadır. 2023 yılı çalışan deneyimi anketi sonuçlarına dayanarak, en iyi deneyimi kurgulamak ve çalışan memnuniyeti sağlamak amacıyla yıl boyunca sürdürülecek projeler belirlenmiş ve buna yönelik aksiyon planları oluşturulmuştur.
Ekip liderlerine, güçlü ve sürdürülebilir bağlılık kapsamında destek olmak adına, bire bir “Deneyim Koçluğu” uygulaması faaliyete alınmıştır.
Türkiye Finans’ta İşe Alım, Staj, Kariyer
Terfi şartlarını sağlayan 597 çalışan yeni unvanlarına terfi etmiştir.
Kurum içi kariyer fırsatları sistematik ve şeffaf bir şekilde yönetilerek 417 çalışanın tayini gerçekleştirilmiştir.
İşe alımlara hız kesmeden devam edilmiş ve 842 yeni çalışma arkadaşı ile ekibimiz güçlendirilmiştir.
Türkiye Finans, dünyanın sürdürülebilirliğine katkı sağlayarak, kurumsal sosyal sorumluluk projesi olan “Yarına Varız” mottosu ile dijitalleşme çalışmalarına devam etmiştir. Bu yönde atılan adımlar, iş süreçlerini çevre dostu hale getirme çabalarının bir göstergesidir. Bu kapsamda kâğıtsız bir dünya için HR Paperless projesi çatısı altında “plaTForm” mobil uygulaması hayata geçirilmiştir. Uygulama sayesinde işe alım sürecindeki evrak aşamasının dijital ortama taşınması sağlanarak adayların ıslak imza olmadan dokümanlara onay verebileceği pratik bir sistem oluşturulmuştur. Kişi başı 38 kâğıt; toplamda ise 31.008 kâğıttan tasarruf ederek yarınlara katkı sağlanmıştır.
Bankamızın Yetenek Yönetimi Yaklaşımı
Türkiye Finans’ta yetenek, sürdürülebilir değer yaratan, prensip bazlı davranışları ile örnek alınan, gösterdiği yüksek performansı ve potansiyeli ile etkin sonuçlar üreten çalışanlardır.
Bankadaki yetenekleri tespit edebilmek, tespit edilen yeteneklerin güçlü ve gelişim alanlarını belirleyerek desteklemek, onları üst ve/veya farklı rollere hazırlamak, doğru yedekleme kurgusunu oluşturabilmek, yetenekli adayları bankaya kazandırabilmek, bankaya kazandırılan ve belirlenen tüm yetenekleri uzun süreli tutundurmak ve sektörde rekabet avantajı sağlamak amacıyla tüm çalışanlar, liderler ve potansiyel aday havuzunu kapsayan, prensip bazlı davranışlar eşliğinde değer yaratmayı hedefleyen, yüksek başarı ve potansiyel odaklı süreçtir.
Türkiye Finans’ta Yetenek Yönetimi
Yetenek kazanımı programları ve yetenek yönetimi projelerine devam edilmiştir.
WE (Work Experience) programımız kapsamında 135 lise ve üniversite öğrencisine staj imkânı sağlanmış; mesleki deneyim kazanmalarına katkı verilmiştir.
2023 yılında “We Plus Part-time” işe alım programları çatısı altında; “We Plus Bilgi Sistemleri”, “We Plus Genel Müdürlük”, “We Plus Ticari” ve “We Plus Perakende” yetenek kazanımı programları düzenlenmiş; bu kapsamda üniversitelerin 3’üncü ve 4’üncü sınıflarında öğrenimlerine devam eden 202 öğrenciye uzun dönemli staj imkânı sağlanmıştır.
2023 yılında “CORE Çekirdekten Yetiş” yetenek kazanımı programları çatısı altında; “Core Bilgi Sistemleri”, “Core Genel Müdürlük”, “Core Ticari” ve “Core Perakende” programları düzenlenmiş; bu kapsamda toplam 187 yeni mezun çalışan bankaya kazandırılmıştır.
Yetenek Tutundurma projeleri kapsamında;
- Bankamızda geçmiş yıllardan bugüne yetenek programlarına dâhil olan çalışanlara özel olarak düzenlenen “Core Bülten”in ilk sayısı yayınlanmıştır.
- We Plus ve Core olarak başlamış çalışanlarla online olarak “We Plus Talks” ve “Core Talks” etkinlikleri gerçekleştirilmiş; liderler ile genç yetenekler buluşturulmuştur.
2023 yılında saha yetenek yönetimi programları kapsamında “Next Şube Müdürü” ve “Next Bölge Müdürü” programları gerçekleştirilmiştir.
2023 Next Şube Müdürü yetenek yönetimi programı kapsamında 39 çalışan yetenek havuzlarına dâhil edilmiştir.
2023 yıl sonu itibarıyla müdür ve üzeri rollerde %100 oranında iç atama gerçekleştirilmiştir.
Türkiye Finans’ta Performans Yönetimi
2023 yılında, Banka’nın stratejilerine paralel olarak Yönetim Ekibi liderliğinde belirlenen hedefler, iş grupları bazında her bir direktör ve birim müdürü ile hedef yayılım çalıştayları düzenlenerek bireysel hedeflere dönüştürülmüş; üst yöneticilerden aşağı doğru tüm çalışanlara sorumluluklarına uygun olarak kademeli şekilde indirgenmiştir.
Bankanın ortak liderlik kültürünü destekleyen davranışlar bütününü ifade eden ve bankanın sadece bugününü değil, geleceğini de inşa etmek üzere yön veren, mükemmel çalışan ve müşteri deneyimi odağında, ilk, orta ve üst kademe lider rollerimize uygun ve değerlerimizi kapsayacak şekilde tasarlanan TFKB Liderlik Yetkinlikleri revize edilmiştir.
Prensipler ve yetkinlikler sadece gelişim süreçlerine girdi sağlayacak şekilde konumlandırılmaya devam etmiştir.
Yüksek performansı sürekli ve sürdürülebilir kılmak, düşük performansı daha yakından izlemek ve takip etmek, performans düşüklüğünün nedenlerini anlamak, uygun aksiyonu belirlemek ve aksiyonları zamanında almak amacı ile performans gelişim süreci kurgulanmıştır.
Geri bildirim bir hediyedir mottosu ile yapılandırılmış gelişim odaklı geri bildirim yaklaşımını tanımlayan “Gift” projesi hayata geçirilmiştir. Geliştir, ilham ver, farkındalık yarat, tekrarla diyerek geri bildirim kültürünün gelişimine katkı sağlanmıştır.
EĞİTİM VE GELİŞİM FAALİYETLERİ
Eğitim ve gelişim faaliyetleri “Birlikte öğrenenlerin ve öğrendiklerini paylaşanların akademisi” mottosu ile 15 Mart 2023 itibarıyla “ Türkiye Finans Akademi Müdürlüğü” olarak yürütülmeye başlanmıştır.
2023 yılında eğitimlerin %42’si sınıf içi ve sanal sınıf eğitimi, %14’ü işbaşı eğitimi, %44’ü ise e-eğitim, video, kitap, makale vb. eğitim yöntemleri ile gerçekleştirilmiştir. Çalışanlar ortalama 6 gün eğitime katılmış; eğitimlerin %42’si iç eğitmenler ile düzenlenmiştir.
Türkiye Finans Akademi öğrenme ve gelişim yolculuklarını altı farklı okul ve akademi programı üzerinden sürdürmektedir.
Bankacılık Okulu:
“Türkiye Finans’a İlk Adım Oryantasyon Programı” kapsamında, işe yeni başlayan 263 çalışanın oryantasyon eğitimi tamamlanmıştır.
İşe yeni başlayan veya görev değişikliği gerçekleşen çalışanlar için 5 gün süren “İşbaşı Eğitimi”ni 698 çalışan tamamlamıştır. Genel Müdürlük’te işe başlayan çalışanların şube çalışma modelini ve banka müşteri profilini görebilmeleri amacıyla hayata geçirilen ve 1 gün süren “Empati Günü” uygulamasına 105 kişi katılmıştır.
MİS Saha Destek ve Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğü’nde işe yeni başlayan 92 çalışan için birimlerine özel oryantasyon programı tamamlanmıştır.
OBİ segmentasyon geçişi kapsamında, 155 çalışanın katıldığı “OBİ Segmentasyon Geçişi Sertifika Programı” gerçekleştirilmiştir.
132 çalışan iş tanımlarına yönelik sektör, ülke ve globaldeki gelişmeleri yakından takip edebilmek amacıyla zirve ve konferanslara katılım sağlamıştır.
Yetenek Gelişim Okulu:
Yetenek yönetimi kapsamında bir sonraki görevine hazırlık amacıyla gerçekleşen “Next Programları”na 170 liderimiz katılım sağlamıştır.
“Çekirdekten Yetiş” sloganı ile yola çıktığımız ve 45 gün süren yeni mezun programı; ‘’Core Gelişim Programı’’na 157 çalışan katılmıştır.
320 iç, 550 işbaşı eğitmenin eğitmenlik yetkinlikleri, onlara özel tasarlanan sınıf/sanal sınıf, e-eğitimlerle geliştirilmiştir.
Liderlik Okulu:
Liderlik Okulu programı kapsamında 110 Genel Müdürlük Yöneticisi, 30 Birim/Bölge Müdürü, 300’den fazla Şube Müdürü uçtan uca tasarlanan eğitimlerini tamamlamıştır.
“Türkiye Finans’ta Koçluk Yolculuğu” kapsamında 50’nin üzerinde lider koçluk süreçlerine, “Rehber Mentorluk Programı” kapsamında 100’ün üzerinde yönetici mentorluk süreçlerine dâhil olmuşlardır.
93 lider İngilizce gelişimi için eğitimler almıştır.
Bilgi Sistemleri Okulu:
418 çalışanımız yeni teknolojileri öğrenerek bankaya entegre etmek, teknik uzmanlıklarını artırmak amacıyla Bilgi Sistemleri Okulu kapsamında gerçekleşen eğitimlere katılım sağlamıştır.
Akademi Programları:
Türkiye Finans Yayınlarının 4. Kitabı “Daha Akıllı İşbirliği” yayınlanmıştır.
‘’Tek Ekip’’ değeri ışığında, çalışanların aile üyelerinin de gelişimi için “Çocuklarda Dijital Bağımlılık, Ekonomi Sohbetleri, Psikolojik İlk Yardım, Okul Fobisi, Yapay Zekâ” gibi birçok Aile Eğitimi ve Paylaşım Konferansına yüzlerce çalışanımız, eşleri ve çocukları katılım sağlamıştır.
‘’Hep Destek Tam Destek!’’ mottosu ışığında, tüm Türkiye Finanslılar’ın kişiselleşmiş gelişim ihtiyaçları için eğitim ve öğrenme süreçleri desteklenmiştir. 180 çalışanımız kendilerine özel tanımlanan bütçe kapsamında Dijital Eğitim Platformları Desteği’nden, 36 çalışanımız Lisansüstü Eğitimler Desteği’nden faydalanmıştır.
Doktora mezunu ve öğrencisi çalışanlarımız ile birlikte “Türkiye Finans Akademi Danışma Komitesi” kurularak Banka içerisinde öğrenme ve gelişimi destekleyecek faaliyetler üzerinden fikir alışverişinde bulunulmuştur.
Dijital Bankacılık Okulu:
Türkiye Finans Akademi dönüşümü ile birlikte teknolojik altyapımız yenilenmiş ve geliştirilmiştir.
Türkiye Finans Akademi’ye dair bilgilerin yer aldığı herkese açık olan web sitesi “18,200” kez ziyaret edilmiştir.
Çalışanlar için gelişim ihtiyaçları ve öğrenme tercihlerine özel içeriklerin yer aldığı “Türkiye Finans Akademi Çalışan Portalı”nı tüm Türkiye Finanslılar deneyimlemiştir.
“Türkiye Finans Çalışan Portalı, İzle, Öğren!” için stüdyoda iç eğitmenler ile birlikte 1,000’den fazla sayıda e-eğitim, video, podcast gibi farklı dijital içerik üretilmiştir.
HBR işbirliği ile liderlikten satışa, duygusal zekâdan iletişime kadar 400’den fazla makale “Türkiye Finans Çalışan Portalı, Oku, Öğren!”de yayınlanmıştır.
2024 yılında;
Mevcut programlar, ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirilerek devam edecek, içerik üretimi, dijitalleşme, liderlik kültürü, yapay zekâ, veri ve aile eğitimleri üzerine programların tasarımları hayata geçirilecektir.