Ödüller
2016
- Çağrı Merkezleri Derneği: “EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası” (İlki 2013 yılında alınan sertifika, çağrı merkezinin AB standartlarında hizmet sunduğunu belgelemektedir).
- IDC Finans Teknolojileri Konferansı 2016: Kurumsal Dönüşüm Kategorisi’nde Birincilik, Teknoloji Servisleri Kategorisi’nde İkincilik.
- Brandon Hall Group Excellence Awards 2016:
- Yetenek Yönetiminde Mükemmellik (Best Advance in High Potential Development) kategorisinde “Şube Müdürü Yetiştirme Süreci” ile Altın ödül
- Satış Performansında Mükemmellik (Best Sales Talent Management) kategorisinde “Satış Okulu” programı ile Gümüş ödül
- Öğrenmede Mükemmellik (Best Use of Blended Learning) kategorisinde “Dış Ticaretin Satışı” programı ile Gümüş ödül
- Öğrenmede Mükemmellik (Best Results of a Learning Program) kategorisinde “Gişede Satış” projesi ile Bronz ödül
- Etik Değerler Merkezi Derneği (EDMER): Türkiye’nin En Etik Şirketleri” ETİKA 2015 Ödülü”
- TEGEP Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği: MİS Projesi (Müşteri İşlemleri Servisi Dönüşüm Projesi) ile “ En İyi Öğrenme ve Gelişim” Kategorisi Birincilik Ödülü
- Islamic Finance News Dergisi: “En İyi Bankalar Anketi” sonuçlarına göre 3. Kez “Türkiye’nin En İyi Katılım Bankası Ödülü”
2017
- 6. Özel Sektör Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri Zirvesi;
- Ar-Ge Merkezi Sertifikası
- Finans Teknoloji Ödül Töreni 2017;
- TFXTARGET Mobil Uygulamasıyla Dijital Kanallar Kategorisinde Üçüncülük
- Transaction Fraud Management ile Güvenlik ve Hile/Suistimal Yönetimi Kategorisinde Üçüncülük
- Swift Doğrudan İşleme (STP) Ödülü.