dijital
Bütünleşik kanal stratejisi ile hızlı, kesintisiz ve mükemmel müşteri deneyimiyle hizmetlerini sürekli dijitalleştiren Türkiye Finans, teknoloji yatırımlarına devam ederek dağıtım kanallarında müşterilerine geniş yelpazede işlem ve servis çeşitliliği sunmaktadır.
180 bin adet
2016 yılında, mobil şube aktif müşteri sayısı, bir önceki yıla kıyasla %74 artarken, finansal işlem adedinde %82’lik büyüme kaydedildi. Banka’nın tüm mobil bankacılık uygulamalarının indirilme sayısı 2016 yılında 180 bin adedi aştı.
internet şubesi
İnternet Şubesi’ne müşteri kanal göçü sağlama ve işlem hacmini artırma hedefiyle müşterilere sunulan ödül ve indirimli kampanyalarla 2016 yılında Bankamızın internet bankacılığı müşteri sayısı 600 binin üzerine çıkmıştır.