Kurumsal Profil, Vizyonumuz, Misyonumuz, Kurumsal Değerlerimiz

Kurumsal Profil

Katılım bankacılığının köklü bilgi birikimi ve deneyimi üzerinde yükselen bir güç

Türkiye Finans, The National Commercial Bank (Suudi Arabistan), Boydak Grubu ve Ülker Grubu’nun ortak bir girişimidir.

Katılım bankacılığının Türkiye’deki en güçlü oyuncularından olan Türkiye Finans, 2013 yıl sonu itibarıyla

ticari/kurumsal bankacılık, girişimci bankacılık ve bireysel bankacılık segmentlerinde geniş bir müşteri kitlesine yenilikçi ve katma değeri yüksek ürün, hizmet ve çözümler sunmaktadır.

Beş Yıllık Plan doğrultusunda hedeflerini ve büyüme planlarını şekillendiren Türkiye Finans, müşteri odaklı bir anlayışla; teknolojik altyapısını, iş süreçlerini ve hizmet yaklaşımını daha da geliştirebilmek üzere önemli projeler gerçekleştirmektedir.

Mükemmel müşteri deneyimini temel çıkış noktası olarak belirleyen Türkiye Finans, 2013 yılında Müşteri Deneyimi ve Çoklu Kanal Stratejisi Projesi ile iş yapış şekillerinde ve süreçlerinde değişiklik ve iyileştirmeleri hayata geçirmek üzere yeni bir inisiyatif başlatmıştır.

Banka bu yeni dönemde deneyimi, teknolojik yetkinliği ve vizyonuyla daha güçlü bir büyüme yol haritasını benimsemiştir.

2013 yıl sonu itibarıyla Türkiye Finans’ın aktif büyüklüğü 25,1 milyar TL’dir.

 

Vizyonumuz

Türkiye’de tüm bireysel müşteriler ve şirket sahiplerine ilkeli finansman ve yatırım sağlayan öncü kaynak olmaktır.

 

Misyonumuz

Katılım bankacılığı prensipleri doğrultusunda, tüketim yerine artı değer oluşturmayı destekleyen faaliyetlerimiz vasıtasıyla ürettiğimiz değeri fon sahiplerimiz, çalışanlarımız ve hissedarlarımız ile adil ve şeffaf bir şekilde paylaşmaktır.

Hizmet Değer Üretme Zinciri’nin her koşulda müşterilerimize istedikleri yer ve zamanda, doğru ürün ve hizmetin sunulması olduğuna; üretilen değerin çalışanlarımızın müşterilerimiz ile sağladığı güçlü etkileşimin ürünü olduğuna; itibarımızın sahip olduğumuz en kıymetli ve yeniden kazanılması en zor varlığımız olduğuna inanıyoruz.

 

Kurumsal Değerlerimiz

  • Üreterek Paylaşım
    Üretmek için paylaşıyoruz, paylaştıkça üretiyoruz.

  • Müşteri Odaklı Hizmet Anlayışı
    Müşterilerimizin beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri, ihtiyaç duyulan zaman ve mekanda sunuyoruz.

  • Memnuniyet
    Müşterilerimizin, çalışanlarımızın, ortaklarımızın ve toplumun memnuniyetine önem veriyoruz.

  • Üstün Hizmet Kalitesi
    Çalışanlarımızın ve müşterilerimizin önerilerini dikkate alarak hizmet kalitemizi sürekli geliştiriyoruz.

  • Ülke Ekonomisine Katkı
    Kaynaklarımızı ülke ekonomisinin gelişmesine katkı sağlayacak şekilde düzenliyor; fonları, öncelikli olarak topladığımız bölgeye kullandırarak yerel kalkınmaya destek oluyoruz.

  • Sürekli Yenilenme
    Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri sürekli izliyor, çalışanlarımıza güncelleştirilmiş teknoloji ve bilgi desteği sunuyoruz.

  • Ortak Değerlere Saygı
    Tüm faaliyetlerimizi toplumun ortak değerlerine saygılı olarak yürütüyoruz.