Türkiye Finans'ta Sesiniz, İmzanız.

Telefon Şubesi

Müşteri İletişim Merkezi, Sesli Yanıtlama Sistemi (IVR) Yenilendi

"444 2 444  /  0850 222 22 44" Telefon Şubesi’nde 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz.

  • Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir
    Yeni Sesli Yanıtlama Sisteminde, biyometrik ses tanıma teknolojisi ile SeSiniz İMzanız! Ses İmzası ile müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alıyorlar.
  • Tek numara, iki ayrı sesli yanıtlama sistemi, uzmanlaşmış özel müşteri temsilcileri.
  • 3 dilde, 3 farklı IVR
    Yabancı uyruklu müşterilerimizi öncelikle yabancı dillerde karşılama
  • İnternet Bankacılığı parolanız veya kart şifreniz bloke mi oldu?
    IVR, niçin aradığınızı bilir, Sizi öncelikle bu menülere yönlendirir.

Telefon şubemizden alabileceğiniz hizmetlere buradan ulaşabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi’ni yurtdışından aramak için +90 0850 222 22 44 numarasını kullanabilirsiniz.

Happy Card ile Bonus ve Mutluluklar Sizin Olsun!