Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Engelsiz Bankacılık

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Engelli, 70 yaş üzeri vatandaşlarımızın Türkiye Finans İnternet Şubesi ve Mobil Şube üzerinden bankacılık işlemlerini rahatlıkla gerçekleştirebilmeleri için yeni özellikler ekledik ve uygulamalarımızı güncelledik.

  • 1 Ocak 2018 tarihinden itibaren, hem işitme engelli hem de 70 yaş üstündeki müşterilerimiz İnternet Şube ve Mobil Şube​ üzerinden Canlı Destek başlığı altında Müşteri İletişim Merkezi’miz ile chat yapabilecek ve 7/24 online destek alabilecekler.​
  • İnternet ve Mobil Şubemiz WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) standartlarına uygun hale getirilerek algılanabilir, kullanışlı ve anlaşılabilir yapısı ile engelli müşterilerimizin rahatlıkla kullanabilmeleri için güncellendi.
  • ​İnternet ve Mobil Şubeye güvenli giriş sağlamak için kullanılan tek kullanımlık SMS Şifrelerinin ekran okuyucu programlar tarafından okunabilecek şekilde gönderilmesi sağlandı.

Görüntülü Görüşme İle Uzaktan Müşteri Olma

Uzaktan müşteri olma sürecimizi ekran okuyucu programlar ile okunabilir şekilde oluşturduk. İşitme engelli müşterilerimiz görüntülü görüşme ile uzaktan bankamız müşterisi olmak istediklerinde “ işaret dili ile hizmet almak istiyorum” seçeneğini seçerek, müşteri temsilcimizden işaret dili ile hizmet alabilir. Ayrıca engelli müşterilerimiz talep etmeleri durumunda görüntülü görüşme sırasında 3. bir kişinin yardımı ile işlemlerini tamamlayabilirler.

Müşteri İletişim Merkezi

​​​Müşteri İletişim Merkezi’mizin Canlı Destek hizmetine ek olarak, ​ engelli, 70 yaş ve üstü vatandaşlarımızın Müşteri İletişim Merkezi ile görüntülü görüşerek bankacılık  işlemleri için yardım alabilmelerini sağladık.

  • 1 Ocak 2018 tarihinden itibaren şubelerimizi ziyaret eden tüm işitme engelli müşterilerimiz, Müşteri İletişim Merkezimiz ile görüntülü görüşme yapabilir, işaret dili kullanarak kayıp-çalıntı bildirimlerinin yanı sıra kart ve hesap işlemleri ile ilgili yardım alabilirler.​
  • Bu hizmetin eksiksiz yürütülebilmesi ve “Bankacılık Hizmetlerinin Engelli Müşterilerin Kullanımına Uygun Sunulması” projesi kapsamında , şubelerimizi ziyaret eden işitme engelli müşterilerimiz ile görüntülü iletişim kurabilmek için Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız “İşaret Dili” eğitimlerini tamamladılar.

ATM​

Türkiye Finans müşterisi olan engelli, 70 yaş ve üzeri müşterilerimiz, banka kartlarını kullanarak Türkiye Finans ve diğer banka ATM’lerinden yapacakları bankacılık işlemlerini masrafsız olarak gerçekleştirebilirler.

Ayrıca görme ve ortopedik engelli müşterilerimiz için dizayn edilen Türkiye geneline dağıtılmış ATM’lerden bankacılık işlemlerini kolaylıkla yapabilirler.

Bu kapsamdaki müşterilerimiz Türkiye Finans ATM’lerinden banka kartlarını kullanarak;

  • Para çekme
  • Bakiye sorgulama
  • Para yatırma
  • Kredi kartı borcu sorgulama
  • Kredi kartı borcu ödeme

Diğer banka ATM’lerinden ise para çekme ve bakiye sorgulama işlemlerini 1 Ocak 2018 tarihinden itibaren masrafsız olarak yapabilirler.

Engelli Dostu Ortopedik ATM'lerimiz

Türkiye Finans olarak Görme görme engelli ve ortopedik engelli müşterilerimiz için hizmet verebilecek ATM’lerimiz ile faaliyet göstermekteyiz. Engelli müşterilerimiz için 67 ilde toplam 390 noktada Engelli Dostu ATM'lerimiz ile hizmet vermekteyiz.

CANLI DESTEK​​