Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Müşteri İletişim Merkezi

​​​​​0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz kanalı ile 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezimiz Türkçe, Arapça ve İngilizce olmak üzere 3 farklı dil desteği ile tüm müşterilerimize hizmet vermektedir. Türkçe hizmetimizden 7/24, Arapça ve İngilizce hizmetlerimizden ise 08:0​0-17:00 (Mesai saatleri içinde) saatleri arasına yararlanabilirsiniz.

Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir

SeSİM biyometrik ses tanıma teknolojisi ile bireysel müşterilerimizi sesinden tanır; işlem için yeterli güvenlik seviyesine göre işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Biyometrik ses tanıma teknolojisinin güvenliğiniz için almanız gereken bir önlem olduğunu da hatırlatmak isteriz.​

Sesinizi İmzanız Olarak Kullanın!

Sesli imza kullanmak için bir kereye mahsus olmak üzere; yönlendirmeleri takip ederek üç kere “Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir.” cümlesinin tekrar edilmesi yeterli olacaktır. Sesli imza sayesinde müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alırlar.

Sesli Yanıt Sistemi ile Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan İşlemlerinizi Tamamlayın!

Sesli Yanıtlama Sistemimiz (IVR), müşterilerimizin niçin aradığını bilir, gelen çağrıları ihtiyaçlarına göre istenilen kişi veya menüye yönlendirir ya da var olan bir bilgiyi, hiçbir aracı kullanmadan direkt sistemden müşterilerimize iletir.

Telefon Bankacılığı şifresi, Mobil Şube, İnternet Şubesi veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden alınabilir.

Happy Card Sahiplerine Ücretsiz Asistans Hizmetleri

0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayan Happy Card kredi kartı sahiplerine ücretsiz olarak Asistans Hizmetleri sunulmaktadır. Acil ve zor durumlarda Mondial Assist (Happy Asist); Teknik Asistans, Konut Asistans, Medikal Asistans, Yurt İçi Hizmet ve Bilgi Servisi, Seyahat Servisi ve Kişisel Hizmetler gibi hizmetler verilmektedir.

Başvuru

  • Telefon bankacılığıyla yapacağınız işlemlerde BDDK Yönetmeliği kapsamında Kart Şifresi, Dijital Şifre veya sesli imza kullanımı zorunlu hale getirilmiştir.
  • Dijital Şifreniz İnternet ve Mobil şubeye girişte kullandığınız şifredir.
  • Dijital Şifre’nizi unuttuysanız; Türkiye Finans Mobil Şube ve İnternet şubesinde yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum menüsünden kart bilgilerinizle hemen şifre oluşturabilirsiniz.​

*Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.

TİCARİ SESLİ İŞLEM MENÜSÜ BİREYSEL SESLİ İŞLEM MENÜSÜ​
  • İnternet Şubesi kullanıcısı olmak için gerekli olan şifrenizi, kredi kartı veya banka kartı bilgilerinizi kullanarak* Anında Şifre adımından alabilirsiniz. Bankamıza ait kartınız yok ise başvuru için 0 850 222 22 44’ü arayabilirsiniz.
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aradıktan sonra her menü adımından müşteri temsilcisine bağlanarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • ​Kart Şifresi, Dijital Şifre veya sesli imzanızı kullanarak Türkiye Finans Telefon Bankacılığı hizmetlerinden yararlanmaya hemen başlayabilir, tüm bankacılık işlemleriniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

​​​​​​​​ Sesli Yanıt Sistemi Aracılığıyla Yapabileceğiniz İşlemler

Hesap Bilgileri
Başvuru İşlemleri
Kâr Payı, Döviz Kuru ve Bireysel Kredi Bilgileri
Kredi Kartı İşlemleri
Hesap İşlemleri
Para Transferleri
Emirler
Döviz İşlemleri
Ödemeler
Fatura Talimatları
Atm Kart İşlemleri
İnternet Şubesi İşlemleri
Şifre İşlemleri
Menkul Kıymet İşlemleri
POS İşlemleri
Bilgi Hizmetleri
​​​
​​İşlem Limitleri
İşlem Saatleri

İşlem limitleri günlük olup, İnternet Şubesi, Mobil Şube, Telefon Şubesi için ortak limitler kullanılmaktadır. Müşteri bazında limitler değişiklik gösterebilmektedir. Limit artırım talepleriniz için size en yakın Türkiye Finans Şubesi'ne başvurmanız gerekmektedir.

​​​​​​