Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle
​​​​0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz kanalı ile 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezimiz Türkçe, Arapça ve İngilizce olmak üzere 3 farklı dil desteği ile tüm müşterilerimize hizmet vermektedir. Türkçe hizmetimizden 7/24, Arapça ve İngilizce hizmetlerimizden ise 08:0​0-17:00 (Mesai saatleri içinde) saatleri arasına yararlanabilirsiniz.

Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir

SeSİM biyometrik ses tanıma teknolojisi ile bireysel müşterilerimizi sesinden tanır; şifre, anne kızlık soyadı gibi kişisel bilgileri paylaşmadan sadece 2 soru ile güvenlik gerektiren işlemleri gerçekleştirebiliriz.

Sesinizi İmzanız Olarak Kullanın!

Sesli imza kullanmak için bir kereye mahsus olmak üzere; yönlendirmeleri takip ederek üç kere “Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir.” cümlesinin tekrar edilmesi yeterli olacaktır. Sesli imza sayesinde müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alırlar.

Sesli Yanıt Sistemi ile Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan İşlemlerinizi Tamamlayın!

Sesli Yanıtlama Sistemimiz (IVR), müşterilerimizin niçin aradığını bilir, gelen çağrıları ihtiyaçlarına göre istenilen kişi veya menüye yönlendirir ya da var olan bir bilgiyi, hiçbir aracı kullanmadan direkt sistemden müşterilerimize iletir.

Telefon Bankacılığı şifresi, Mobil Şube, İnternet Şubesi veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizden alınabilir.

Happy Card Sahiplerine Ücretsiz Asistans Hizmetleri

0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayan Happy Card kredi kartı sahiplerine ücretsiz olarak Asistans Hizmetleri sunulmaktadır. Acil ve zor durumlarda Mondial Assist (Happy Asist); Teknik Asistans, Konut Asistans, Medikal Asistans, Yurt İçi Hizmet ve Bilgi Servisi, Seyahat Servisi ve Kişisel Hizmetler gibi hizmetler verilmektedir.

Başvuru

  • Telefon Bankacılığı şifrenizi Mobil ve İnternet Şubesi​ üzerinden veya 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak alabilirsiniz.
  • İnternet Şubesi kullanıcısı olmak için gerekli olan parolanızı, kredi kartı veya banka kartı bilgilerinizi kullanarak* Anında Şifre adımından alabilirsiniz.

*Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.

TİCARİ SESLİ İŞLEM MENÜSÜ BİREYSEL SESLİ İŞLEM MENÜSÜ​
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aradıktan sonra 2 Numaralı Bankacılık İşlemleri adımından müşteri temsilcisine bağlanarak bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aradığınızda, sesli yanıt sistemindeki yönlendirmeleri takip ederek işlemlerinizi yapabilirsiniz. Dilerseniz müşteri temsilcisine bağlanarak hizmet alabilirsiniz.
  • Kart numaranızı ya da müşteri numaranızı kullanarak Türkiye Finans Telefon Bankacılığı hizmetlerinden yararlanmaya hemen başlayabilir, tüm bankacılık işlemleriniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • Para transferleri gibi onay gerektiren işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için Telefon Bankacılığı şifresi almanız gereklidir.
  • Şifrenizi İnternet Şubesi üzerinden veya Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak alabilirsiniz.

​​​​​​​​ Sesli Yanıt Sistemi Aracılığıyla Yapabileceğiniz İşlemler

Hesap Bilgileri
Başvuru İşlemleri
Kâr Payı, Döviz Kuru ve Bireysel Kredi Bilgileri
Kredi Kartı İşlemleri
Hesap İşlemleri
Para Transferleri
Emirler
Döviz İşlemleri
Ödemeler
Fatura Talimatları
Atm Kart İşlemleri
İnternet Şubesi İşlemleri
Şifre İşlemleri
Menkul Kıymet İşlemleri
POS İşlemleri
Bilgi Hizmetleri
​​​
​​İşlem Limitleri
İşlem Saatleri

İşlem limitleri günlük olup, İnternet Şubesi, Mobil Şube, Telefon Şubesi için ortak limitler kullanılmaktadır. Müşteri bazında limitler değişiklik gösterebilmektedir. Limit artırım talepleriniz için size en yakın Türkiye Finans Şubesi'ne başvurmanız gerekmektedir.

​​​​​​