Engelli ve 70 yaş üstü vatandaşlarımızın Türkiye Finans İnternet Şubesi ve Mobil Şube üzerinden bankacılık işlemlerini rahatlıkla gerçekleştirebilmeleri için yeni özellikler ekledik ve uygulamalarımızı güncelledik.
- Hem işitme engelli hem de 70 yaş üstündeki müşterilerimizin İnternet Şube ve Mobil Şube üzerinden Canlı Destek başlığı altında Müşteri İletişim Merkezi’miz ile chat yapmaları ve 7/24 online destek almaları sağlandı.
- İnternet ve Mobil Şubemiz WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) standartlarına uygun hale getirilerek algılanabilir, kullanışlı ve anlaşılabilir yapısı ile engelli müşterilerimizin rahatlıkla kullanabilmeleri için güncellendi.
- İnternet ve Mobil Şubeye güvenli giriş sağlamak için kullanılan tek kullanımlık SMS Şifrelerinin ekran okuyucu programlar tarafından okunabilecek şekilde gönderilmesi sağlandı.
- Engelli müşterilerimizin dijital kanallarımızda yer alan sözleşmeleri işaret dili şeklinde izleyebilmeleri ya da sesli olarak dinleyebilmeleri sağlandı.