Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Müşteri İletişim Merkezi

​​​​​​0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz kanalı ile 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezimiz Türkçe, Arapça ve İngilizce olmak üzere 3 farklı dil desteği ile tüm müşterilerimize hizmet vermektedir. Türkçe hizmetimizden 7/24, Arapça ve İngilizce hizmetlerimizden ise 08:30-17:30 (Mesai saatleri içinde) saatleri arasına yararlanabilirsiniz.

Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir

SeSİM biyometrik ses tanıma teknolojisi ile bireysel müşterilerimizi sesinden tanır; işlem için yeterli güvenlik seviyesine göre işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Biyometrik ses tanıma teknolojisinin güvenliğiniz için almanız gereken bir önlem olduğunu da hatırlatmak isteriz.​

Sesinizi İmzanız Olarak Kullanın!

Sesli imza kullanmak için bir kereye mahsus olmak üzere; yönlendirmeleri takip ederek üç kere “Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir.” cümlesinin tekrar edilmesi yeterli olacaktır. Sesli imza sayesinde müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alırlar.

Sesli Yanıt Sistemi ile Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan İşlemlerinizi Tamamlayın!

Sesli Yanıtlama Sistemimiz (IVR), müşterilerimizin niçin aradığını bilir, gelen çağrıları ihtiyaçlarına göre istenilen kişi veya menüye yönlendirir ya da var olan bir bilgiyi, hiçbir aracı kullanmadan direkt sistemden müşterilerimize iletir.

Başvuru

  • Müşteri İletişim Merkezi kanalımızdan hizmet alabilmeniz için “Kart Şifresi” veya "Dijital Şifre" tuşlamanız ya da “Sesli İmza”nızı doğrulamanız gerekmektedir. Bu bilgilerden herhangi birine sahip değilseniz sadece kayıp/çalıntı kart veya şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürün ve hizmetlerimiz hakkında genel bilgi alabilirsiniz.
  • Dijital Şifreniz İnternet ve Mobil şubeye girişte kullandığınız şifredir.
  • Dijital Şifre’nizi unuttuysanız; Türkiye Finans Mobil Ş​ube ve İnternet şubesinde yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum menüsünden kart bilgilerinizle hemen şifre oluşturabilirsiniz.​
TİCARİ SESLİ İŞLEM MENÜSÜ BİREYSEL SESLİ İŞLEM MENÜSÜ​
  • 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aradıktan sonra her menü adımından müşteri temsilcisine bağlanarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

*Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.

​​​​​​​​Müşteri İletişim Merkezi Aracılığıyla Yapabileceğiniz İşlemler

Hesap Bilgileri
Başvuru İşlemleri
Kâr Payı, Döviz Kuru ve Bireysel Kredi Bilgileri
Kredi Kartı İşlemleri
Hesap İşlemleri
Para Transferleri
Döviz İşlemleri
Ödemeler
Fatura Talimatları
İnternet Şubesi İşlemleri
Şifre İşlemleri
Menkul Kıymet İşlemleri
POS İşlemleri
Bilgi Hizmetleri
Sigorta İşlemleri
​​​
​​İşlem Limitleri
İşlem Saatleri

İşlem limitleri günlük olup, İnternet Şubesi, Mobil Şube ve Müşteri İletişim Merkezi için ortak limitler kullanılmaktadır.​ Müşteri bazında limitler değişiklik gösterebilmektedir. Limit artırım talepleriniz için size en yakın Türkiye Finans Şubesi'ne başvurmanız gerekmektedir.

​​​​​​