0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz kanalı ile 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Müşteri İletişim Merkezimiz Türkçe, Arapça ve İngilizce olmak üzere 3 farklı dil desteği ile tüm müşterilerimize hizmet vermektedir.
Türkçe hizmetimizden 7/24,
Arapça ve İngilizce hizmetlerimizden ise 08:30-17:30 (Mesai saatleri içinde) saatleri arasına yararlanabilirsiniz.
Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir
SeSİM biyometrik ses tanıma teknolojisi ile bireysel müşterilerimizi sesinden tanır; işlem için yeterli güvenlik seviyesine göre işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Biyometrik ses tanıma teknolojisinin güvenliğiniz için almanız gereken bir önlem olduğunu da hatırlatmak isteriz.
Sesinizi İmzanız Olarak Kullanın!
Sesli imza kullanmak için bir kereye mahsus olmak üzere; yönlendirmeleri takip ederek üç kere “Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir.” cümlesinin tekrar edilmesi yeterli olacaktır. Sesli imza sayesinde müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alırlar.
Sesli Yanıt Sistemi ile Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan İşlemlerinizi Tamamlayın!
Sesli Yanıtlama Sistemimiz (IVR), müşterilerimizin niçin aradığını bilir, gelen çağrıları ihtiyaçlarına göre istenilen kişi veya menüye yönlendirir ya da var olan bir bilgiyi, hiçbir aracı kullanmadan direkt sistemden müşterilerimize iletir.