Müşteri İletişim Merkezi, Sesli Yanıtlama Sistemi (IVR) Yenilendi!
"0850 222 22 44" Telefon Şubesi’nde 7 gün 24 saat, istediğiniz yerden, sadece bir telefon aracılığı ile tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Türkiye Finans SeSİM’e güvenir.
Yeni Sesli Yanıtlama Sistemimizde, biyometrik ses tanıma teknolojisi ile SeSiniz İMzanız! Ses İmzası ile müşterilerimiz çok daha hızlı ve güvenli hizmet alıyorlar.
Tek numara, iki ayrı sesli yanıtlama sistemi, uzmanlaşmış özel müşteri temsilcileri.
Bireysel ve Ticari müşterilerimiz aynı telefon numarasını kullanarak farklı sesli yanıtlama sistemleri ve uzmanlaşmış özel müşteri temsilcilerinden hizmet alıyorlar.
3 dilde, 3 farklı IVR sunulur.
Yabancı uyruklu müşterilerimizi öncelikle yabancı dillerde karşılama. (İngilizce/Arapça/Türkçe hizmet verilmektedir.)
İnternet Bankacılığı parolanız veya kart şifreniz bloke mi oldu?
IVR, niçin aradığınızı bilir, sizi öncelikle bu menülere yönlendirir. Telefon şubemizden alabileceğiniz hizmetlere buradan ulaşabilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezi’ni yurtdışından aramak için +90 0850 222 22 44 numarasını kullanabilirsiniz.