Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Engelli, 70 yaş üzeri vatandaşlarımızın Türkiye Finans İnternet Şubesi ve Mobil Şube üzerinden bankacılık işlemlerini rahatlıkla gerçekleştirebilmeleri için yeni özellikler ekledik ve uygulamalarımızı güncelledik.

  • 1 Ocak 2018 tarihinden itibaren, hem işitme engelli hem de 70 yaş üstündeki müşterilerimiz İnternet Şube ve Mobil Şube üzerinden Canlı Destek başlığı altında Müşteri İletişim Merkezi’miz ile chat yapabilecek ve 7/24 online destek alabilecekler. ​
  • İnternet ve Mobil Şubemiz WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) standartlarına uygun hale getirilerek algılanabilir, kullanışlı ve anlaşılabilir yapısı ile engelli müşterilerimizin rahatlıkla kullanabilmeleri için güncellendi.
  • İnternet ve Mobil Şubeye güvenli giriş sağlamak için kullanılan tek kullanımlık SMS Şifrelerinin ekran okuyucu programlar tarafından okunabilecek şekilde gönderilmesi sağlandı.
​ ​

Başvuru

App​ Store / Google Play marketlerinden ve ya yukle.turkiyefinans.com.tr adresinden yükleyerek, İnternet Şube üyesi olan tüm müşterilerimiz mevcut parola ve şifre bilgileriyle Mobil Şubemize hemen giriş yapabilirler. Eğer parolanız yoksa ya da unuttuysanız kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz ile Mobil Şube girişinde yer alan Anında Şifre adımından geçici parolanızı alarak anında giriş yapabilirsiniz.

Kullanım Adımları

Cep telefonunuza ve iPad’inize özel mobil bankacılık uygulamasını yüklemek için tıklayın.

​​ Mobil Şube Uygulamasıyla Yapabileceğiniz İşlemler

Hesap İşlemleri
Para Transferleri
Kart İşlemleri

Ödemeler
Yatırım İşlemleri
Emirler
Ayarlar
​Finansman
Başvuru ve Sözleşmeler
​​​İşlem Limitleri
İşlem Saatleri

İşlem limitleri günlük olup Mobil Şube, İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi kanalları için ortak limitler kullanılmaktadır. Limit artırım talepleriniz için size en yakın Türkiye Finans Şubesi'ne başvurmanız gerekmektedir.