Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Sıkça Sorulan Sorular

ATM işlem limitleri birbirinden bağımsız mıdır?

ATM işlem limitlerimiz birbirinden bağımsızdır. İşlem limitleri ile ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz. ​

Paratik'den gerçekleştirebileceğim günlük standart işlem limitim ne kadar?

​​Paratik’ten gerçekleştirebileceğiniz günlük standart işlem limitleri listesine buradan​ ​ulaşabilirsiniz.​​​

Paratik'ten yaptığım işlemler için ücret öder miyim?

Ücretli ve ücretsiz yapabileceğiniz işlemler vardır. Bu işlemlerin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Tüm ATM'lerimizden para yatırabilir miyim?

Evet, tüm ATM'lerimizden para yatırma işlemi gerçekleştirilmektedir.​

ATM'lerden kartsız işlem yapabilir miyim?

​​Evet, tüm ATM'lerimizden kartsız olarak para yatırma işlemi gerçekleştirilmektedir.​​

Nakit yatırma işleminde hatalı hesap/kart/IBAN numarası girişi yaptım ve tutar farklı bir müşterinize gönderildi. Ne yapmalıyım?

​Böyle bir durumda şubenize başvurarak işlemin düzeltilmesi talimatı vermelisiniz. Şubemizin talebiyle imzalayacağınız talimat sonrasında hatalı işlem düzeltilecektir.

Kartsız ve Karekodlu işlemlerden önce neden T.C. Kimlik Numarası girmek zorundayım?

​​​​MASAK (Mali Suçları Araştırma Kurulu) düzenlemeleri kapsamındaki kimlik tespitine ilişkin hükümler nedeniyle ATM'den işlem gerçekleştiren kişinin T.C. Kimlik Numarasının alınma zorunluluğu bulunmaktadır.​

Kartsız ve Karekodlu işlemlerden önce neden cep telefonu numaramı girmek zorundayım

​​​Yaptığınız işlemlerde problem olması durumunda size ulaşabilmemiz için cep telefonu numarası bilgisi talep edilmektedir.​

ATM'den kredi kartımla işlem yapabilir miyim?

Ana hesabınız kredi kartınıza bağlı ise ATM’lerimizden kredi kartınızla işlem yapabilirsiniz. Ana hesabınızın kartınıza tanımlatma işlemini İnternet ve Mobil Şubemizden gerçekleştirebilir, ​size en yakın Türkiye Finans Şubesine başvurabilir veya 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak destek alabilirsiniz.

Hesaplarımdan bazılarını ATM menülerinde göremiyorum, ne yapmalıyım?
  • Sadece kartınıza bağlı olan hesaplar ATM'lerimizde gözükmektedir.
  • Tüm hesaplarınızı kartınıza tanımlatma işlemini İnternet ve Mobil Şubemizden gerçekleştirebilir,size en yakın Türkiye Finans Şubesine başvurabilir veya 0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak destek alabilirsiniz.​
Başka banka kartıyla Türkiye Finans ATM'lerinden işlem yapabilir miyim?

​​​​Ortak ATM paylaşımı kapsamında olan tüm banka kartlarınızla bankanızın belirlediği komisyon karşılığında Türkiye Finans ATM’lerinden para çekme ve bakiye sorma işlemlerini yapabilirsiniz.​

ATM'lerden nakit yatırarak kredi kartı borcumu ödeyebilir miyim?

Evet, tüm ATM'lerimizden nakit yatırarak kredi kartı borcunuzu ödeyebilirsiniz.


ATM'den nasıl nakit yatırabilirim?

​​ATM'lerimizden kartlı ya da kartsız olarak para yatırabilirsiniz.

Türkiye Finans Banka veya Kredi Kartı ile Hesaba - Karta - IBAN Numarasına Para Yatırma​

  • ​Banka veya kredi kartınızı Paratik Plus ATM’nin kart yuvasına takın.
  • Kart şifrenizi girin.
  • Ana menüden “Para Yatırma” işlemini seçin.
  • Para girişi bölmesi açıldığında yatırmak istediğiniz parayı bölmeye koyun. 
  • ATM paranızı sayacak ve miktarın doğruluğu için sizden onay bekleyecektir.
  • Miktar onaylandıktan sonra para anında hesaba geçecektir.

​Kartsız Olarak Hesaba - Karta - IBAN Numarasına Para Yatırma

  • ​İlk adım olarak GİRİŞ tuşuna basın.
  • “Kartsız İşlemler” ana menüsünden “Para Yatırma” işlemini seçin.
  • Para girişi bölmesi açıldığında yatırmak istediğiniz parayı bölmeye koyun.
  • ATM paranızı sayacak ve miktarın doğruluğu için sizden onay isteyecektir.
  • Miktar onaylandıktan sonra para anında hesaba geçecektir.
Paratik ATM'lerden döviz yatırabilir miyim?

Paratik ATM’lerimizden sadece TL yatırabilirsiniz.​

Döviz ödeyen ATM'lerden arbitraj yapılabilir mi?

​​ATM'lerimizden arbitraj işlemi yapılamamaktadır.​

Paratik ATM'lerden yatırdığım para ne zaman hesaba geçer?

Paratik ATM'lerden yatırdığınız para anında hesabınıza geçmektedir.

Paratik Plus ATM'lerden hangi banknotları yatırabilirim?

​​200, 100, 50, 20,10 ve 5 TL'lik banknotları yatırabilirsiniz.​​

ATM'den işlem yaparken kartım sıkıştı/ATM kartımı alıkoydu ne yapmalıyım?

​Kartınızın sıkışması veya alıkonulması durumunda ATM'nin başından ayrılmadan 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak kartınızı derhal geçici kapalı konumuna aldırmanız gerekmektedir.​

Karekod ile Para Çekme Nasıl Yapılır?

​​​​İşlem adımları için tıklayınız.

Karekod ile Para Yatırma Nasıl Yapılır?

​​​​İşlem adımları için tıklayınız.