Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Sıkça Sorulan Sorular

SMS Şube Nedir?

​SMS Şube ile yurtiçi ve yurtdışından 7 gün 24 saat boyunca aşağıdaki konularda SMS bilgilendirmesi alabilirsiniz.

  • TL/USD/EUR cari hesap bilgileriniz
  • Katılma hesabınız
  • Kredi kartı ekstreniz
  • Dönem içi harcama bilgileriniz
  • Bankamız döviz kurları
  • POS bloke hesap bilgileri
Kimler Kullanabilir?

​SMS Şubesi özelliğinden yararlanmak için güncel ve geçerli cep telefonunuzun sistemimize kayıtlı olması ve Türkiye Finans İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gereklidir.

0850 222 22 44 Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayarak yada şubelerimizi ziyaret ederek özelliği aktif hale getirebilirsiniz.

Nasıl Çalışır?

​​SMS Şubesi bilgilendirmesi almak için 2442'ye ilgili konuyla ilgili anahtar kelimeyi kısa mesaj atabilirsiniz. ​

Anahtar Kelimeler Nelerdir? Nasıl Kullanılır?

​​Sorgulamalarınızda HESAP, KART, KUR kelimelerini kullanabilirsiniz.

Anahtar kelimeleri hatırlayamadığınızda, YARDIM, BILGI ve ? komutlarından herhangi biriyle 0532 444 2 444'e SMS gönderdiğinizde, anahtar kelimeler size SMS ile gönderilecektir.

Hatırlatma hizmet ücreti, gönderilen SMS' in niteliğine göre Bankamız ya da kullanıcı onayı ile müşteri tarafından ödenir.

 SMS Şubesi sorgulamaları anahtar kelime örnekleri;

·"HESAP 123456-1001" (HESAP Müşteri No-Ek No)

·"KART 1234" (KART  Kredi Kartı Son Dört Rakamı)

·"KUR"

 Ürünlerinize ait bilgilerle, yukarıdaki örnekler gibi SMS oluşturarak ve 2442'ye atarak bilgilendirme alabilirsiniz.