Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Sıkça Sorulan Sorular

Başvuru için gerekli belgeler nelerdir?
  • Faal Kart Başvuru Formu
  • Son yıla ait vergi levhası fotokopisi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • İmza sirküleri fotokopisi
  • Yetkililerin kimlik fotokopisi
  • Son iki yıla ait bilanço ve gelir tablosu
Faal Kart ile nakit çekim yapabilir miyim?
  • Faal Kartınız, Katılım Bankacılığı prensipleri gereği nakit çekim işlemlerine kapalıdır.
  • Kartınızı tüm POS cihazları üzerinden yapacağınız alışveriş işlemlerinde kullanabilirsiniz.
Faal Kartım kaybolduğunda veya çalındığında ne yapmalıyım?
  • ​​Faal Kartınız kaybolduğunda veya çalındığında en kısa sürede 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak durumu bildirmelisiniz.
  • Yeni Faal Kartınızı şubenizden teslim alabilirsiniz.
Taksit planımı nereden öğrenebilirim?

​Faal Kartınıza ait taksit planınızı ve bütün bilgilerinizi bütün Türkiye Finans şubelerinden, Internet Şubesinden ya da 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak öğrenebilirsiniz.

Faal Kart ile e-ticaret işlemleri yapabilir miyim?

Yurt içi e-ticaret işlemlerine açıktır.​​