Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Sıkça Sorulan Sorular

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasını nasıl yükleyebilirim?

​​​​​App Store / Google Play marketlerinden veya yukle.turkiyefinans.com.tr​ adresinden yükleyerek uygulamayı hemen kullanabilirsiniz.

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasını indirirken problem yaşıyorum, ne yapmalıyım?

​​0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak destek alabilirsiniz.​

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasında hangi işlemleri yapabilirim?

​​Mobil Şube uygulamasıyla yapabileceğiniz işlemlerin listesine buradan ulaşabilirsiniz.​​​

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasına girebilmek için parolayı nereden alabilirim?
  • ​​​​Hali hazırda Türkiye Finans İnternet Şubesi kullanıcısıysanız sahip olduğunuz parola ve şifreyi Mobil Şube uygulaması için de kullanabilirsiniz. 
  • Eğer parolanız yoksa kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz ile parolanızı ​"Anın​​da Şifre" adımından alabilirsiniz.*​​​

*Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.​

Cep Onay Nedir? Cep Onay nasıl aktif hale getirilir?

​Cep Onay; Türkiye Finans İnternet Şubesi, Mobil Şube ve TFXTARGET platformlarına SMS ile şifre beklemeden sadece parolanızı kullanarak hızlı ve güvenli giriş yapmanızı sağlayan kullanıcı onaylama sistemidir.

Cep Onay kullanmak için mobil cihazınızla Türkiye Finans Mobil Şube’ye giriş yapmanız yeterlidir. Giriş yaptığınız cihaz sistemimize tanımlanarak Cep Onay için aktive edilmiş olur.

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasını yurt dışında da kullanabilir miyim?

​​Uygulamayı dünyanın her yerinden kurabilir ve kullanabilirsiniz.​

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasına girmek için kullandığım parolayı unuttum. Ne yapmalıyım?
  • ​​​​Eğer parolanızı unuttuysanız kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz ile parolanızı “Anında Şifre” adımından hemen alabilirsiniz.*
  • Kredi kartınız ya da banka kartınız yoksa 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak parolanızı alabilirsiniz.
*Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.​
Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasında karşılaştığım bir sorunu nereye iletmeliyim?

​​Her türlü bilgi talebiniz için 7 gün 24 saat, 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.​

Türkiye Finans Mobil Şube uygulaması için yapılan internet bağlantısı ücretli mi?

​Ücretsiz bağlantı kampanyamız 31/12/2014 tarihi itibariyle sona ermiştir. Türkiye Finans Mobil Şube kullanımından kaynaklı oluşacak data bağlantısı ücreti, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirelecektir.

QR Kod ile Para Çekme Nasıl Yapılır?

​​Mobil Şube uygulamasına müşteri bilgilerinizle giriş yaparak, işlem menüsünden "QR İşlemleri" menüsü "Para Çekme" adımından ekran yönlendirmelerini takip ederek ATM'lerimizden kartsız para çekebilirsiniz.​

QR Kod ile Para Yatırma Nasıl Yapılır?

​​​Bankamız müşterileri,

Mobil Şube uygulamasına müşteri bilgileriyle giriş yaparak, işlem menüsünden "QR İşlemleri" menüsü "Para Yatırma" adımından ekran yönlendirmelerini takip ederek ATM'lerimizden kartsız para yatırabilir.

Bankamız müşterisi değilseniz,

Türkiye Finans Mobil Şube uygulamasını yukle.turkiyefinans.com.tr​ adresinden ya da uygulama marketlerinden akıllı telefonunuza yükleyerek, açılan ekranın sol alt  köşesinde yer alan "ATM Asistanı" menüsüne giriş yaparak," TC Kimlik No ve Cep Telefonu" bilgilerinizi girdikten sonra " Hesap Numarasına Havale" adımından para yatırmak istediğiniz hesap numarasına, istediğiniz açıklama ile paranızı yatırabilirsiniz.​

​​