Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Sıkça Sorulan Sorular

Sesli Yanıtlama Sistemi (IVR) nedir?

​Sesli Yanıt Sistemi sayesinde 0850 222 22 44'ü aradığınızda müşteri temsilcisi ile görüşmeksizin, telefonunuzun tuşları yardımıyla ihtiyacınız olan bilgiye ulaşabilir, kolayca takip edebileceğiniz yönlendirmelerle bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirirsiniz.​

Sesli İmza (SeSİM) nedir? Kimler kullanabilir?
  • ​Sesli İmza, biyometrik ses tanıma teknolojisi ile sizi sesinizden tanır; şifreniz, annenizin kızlık soyadı gibi kişisel bilgilerinizi paylaşmadan işlemlerinizi güvenle gerçekleştirmenizi sağlar. 
  • Sesli İmza özelliğinden bütün Bireysel Bankacılık müşterilerimiz yararlanabilir. 
  • Sesinizi imzanız olarak kullanmak için bir kereye mahsus olmak üzere; yönlendirmeleri takip ederek üç kere “Türkiye Finans SeSİM’e Güvenir.”  cümlesini üç kere tekrar etmeniz yeterli olacaktır.
Telefon Bankacılığı hizmeti hangi dillerde veriliyor?

​Türkiye Finans Telefon Bankacılığı hizmetinden Türkçe, Arapça ve İngilizce dil seçenekleri ile yararlanabilirsiniz. ​

Telefon Bankacılığı hizmetinden günün hangi saatlerinde yararlanabilirim?
  • 0850 222 22 44 Telefon Şubesi’ni arayarak 7 gün 24 saat hizmet alabilirsiniz.
  • Arapça ve İngilizce dil desteği hafta içi 9.00-18.00 arasında verilmektedir.​
Telefon Bankacılığı Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

​Sabit telefonlardan ve tüm cep telefonu operatörlerinden herhangi bir alan kodu çevirmeden 0850 222 22 44’ü arayarak ulaşabilirsiniz.​

Yurt dışından Telefon Telefon Bankacılığı’na ulaşabilir miyim?

​Yurt dışından Telefon Bankacılığı hizmeti almak için +90 0850 222 22 44'ü aramanız yeterli olacaktır. ​

Telefon Bankacılığı’ndan hangi hizmetleri alabilirim?

​​​Telefon Bankacılığı hizmetlerimize buradan​ ulaşabilirsiniz.​

Telefon Bankacılığı hizmetinden yararlanmak için ne yapmalıyım?
  • Kart numaranızı ya da müşteri numaranızı kullanarak Türkiye Finans Telefon Bankacılığı hizmetlerinden yararlanmaya hemen başlayabilir, tüm bankacılık işlemleriniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • Para transferleri gibi onay gerektiren işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için İnternet Şubesi müşterisi olmanız ve Telefon Bankacılığı şifresi almanız gereklidir.
  • Telefon Bankacılığı şifrenizi İnternet Şubesi’nden ya da 0850 222 22 44 numaraları Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak alabilirsiniz.
  • İnternet Şubesi kullanıcısı olmak için; kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz ile parolanızı “Anında Şifre” adımından alabilirsiniz.*
*Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.