Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Bankamızdan Duyurular

Müşteri İletişim Merkezi Değişikliklerine İlişkin Bilgilendirme23 Aralık 2020

​​​​Değerli Müşterilerimiz,​​

Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Yönetmeliği gereğince 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi‘mizden hizmet alabilmeniz için şifre kullanımı zorunlu hale geldi. Bu konuda yapılan değişiklikler hakkında bilgi vermek ve bazı hatırlatmalarda bulunmak isteriz.

1- Müşteri İletişim Merkezi kanalımızdan hizmet alabilmeniz için “Kart Şifresi” , "Dijital Şifre" veya “Sesli İmza” kullanımı zorunlu olacaktır​. Bu bilgilerden herhangi birine sahip değilseniz sadece kayıp/çalıntı kart veya şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürün ve hizmetlerimiz hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

2- Henüz bir şifreniz ya da Sesli İmzanız yoksa aşağıda açıklanan adımları izleyerek şifrenizi kolaylıkla alabilirsiniz.​​

  • • Bankamıza ait kartınızın şifresini henüz oluşturmadıysanız ya da hatırlamıyorsanız; 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak şifrenizi oluşturabilir ya da cep telefonunuzun Mesaj bölümüne "SIFRE" boşluk "KART SON 6 HANE" boşluk "CVV numarası SON 2 HANE" boşluk belirleyeceğiniz “4 HANELİ ŞİFRE" yazıp 2442'ye gönderebilirsiniz.
  • Dijital şifrenizi almak için;
    Müşteri İletişim Merkezi, Mobil Şube, İnternet Şube ve TFXTarget uygulamamızda ortak olarak kullanacağınız dijital şifrenizi Mobil ve İnternet Şubemizde yer alan “Anında Şifre” menüsünden veya Müşteri İletişim Merkezi’mizden şifresini bildiğiniz kartınızı kullanarak alabilirsiniz
  • Sesli İmzanızı oluşturabilmek için;
    Müşteri İletişim Merkezi’mizden şifresini bildiğiniz kartınızı kullanarak Ses imzanızı oluşturabilirsiniz.

3. Müşteri İletişim Merkezi kanalımızdan hizmet alırken;​​​

Finansal olmayan veya Finansal Risk içermeyen işlemlerinizde;

Kayıtlı cep telefonunuzdan aramanız durumunda “Kart Şifresi” , "Dijital Şifre" veya “Sesli İmza” güvenlik doğrulamalarından herhangi birini gerçekleştirmeniz yeterli olacaktır.

Finansal olan veya Finansal Risk içeren işlemlerinizde;

  • Mobil Şube kullanıcısı iseniz, "Dijital Şifre" veya “Sesli İmza” güvenlik doğrulamasından sonra bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan “Mobil Onay” bildirimini sesli yanıtlama sisteminde onaylamanız, ​
  • ​Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, "Dijital Şifre" veya “Sesli İmza” güvenlik doğrulamasından sonra cep telefonunuza SMS ile gönderilecek olan işlem onay şifrenizi sesli yanıtlama sisteminde tuşlamanız gerekmektedir.

Saygılarımızla,​

Geri