Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Bankamızdan Duyurular

Müşteri İletişim Merkezi Değişikliklerine İlişkin Bilgilendirme17 Eylül 2020

Değerli müşterimiz,

Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Yönetmeliği kapsamında 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinizde güvenliğiniz için 03.10.2020 tarihinde devreye alınacak değişiklikleri bilgilerinize sunarız.

1. 03.10.2020 tarihinden itibaren Müşteri İletişim Merkezi kanalımızdan gerçekleştireceğiniz işlemleriniz de “Kart Şifresi”, "Dijital Şifre" veya “Sesli İmza” kullanımı zorunlu olacaktır. Bu bilgilerinizi girmeden sadece kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürün ve hizmetlerimiz hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

2. Henüz bir şifreniz ya da Sesli İmzanız yoksa aşağıda açıklanan adımları izleyerek kart ya da dijital şifrenizi 03.10.2020 tarihine kadar kolaylıkla alabilirsiniz. Bu tarihten itibaren şifre işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için sesli imza, dijital şifre veya kart şifrenizden birinin mutlaka işlemden önce doğrulanması zorunlu olacaktır.​

  • Kart Şifrenizi Almak İçin;
    0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak şifrenizi oluşturabilir ya da cep telefonunuzun Mesaj bölümüne "SIFRE" boşluk "KART SON 6 HANE" boşluk "CVV numarası (Kartın arkasında yer alan güvenlik kodu) SON 2 HANE" boşluk belirleyeceğiniz “4 HANELİ ŞİFRE" yazıp 2442'ye gönderebilirsiniz.
  • Dijital şifrenizi almak için;
    Müşteri İletişim Merkezi, Mobil Şube, İnternet Şube ve TFX Target uygulamamızda ortak olarak kullanacağınız dijital şifrenizi Mobil ve İnternet Şubemizde yer alan “Anında Şifre” menüsünden kart bilgileriniz ile hemen alabilir, bankamıza ait kartınız yok ise 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.
  • Sesli İmzanızı oluşturabilmek için;
    Şifresini bildiğiniz aktif kartınız varsa 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

3. Müşteri İletişim Merkezi kanalında işlem yaparken,

  • Mobil Şube kullanıcı iseniz, dijital şifrenizi ya da kart şifrenizi tuşladıktan sonra bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan “Mobil Onay” bildirimini onaylamanız,
  • Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, kart şifrenizi tuşladıktan sonra cep telefonunuza SMS ile gönderilecek olan işlem onay şifrenizi sesli yanıtlama sistemine tuşlamanız gerekmektedir.

Saygılarımızla,​

Geri