Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Bankamızdan Duyurular

Türkiye Finans Müşteri İletişim Merkezi, Aldığı EN15838:2009 Sertifikası ile Hizmet Kalitesini İkinci Kez Tescilledi.02 Aralık 2016

​ Türkiye Finans Katılım Bankası, Çağrı Merkezleri Derneği aracılığıyla verilen ve AB standartlarında hizmet sunduğunu belgeleyen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını ikinci defa başarılı olarak almaya hak kazandı. Bu sertifika kapsamında Müşteri İletişim Merkezinin stratejisi, altyapısı, müşteri ve çalışan çalışan memnuniyeti süreçlerini kapsayan denetimler başarıyla tamamlandı.

Sunduğu hizmetin odak noktasına müşteri memnuniyetini yerleştiren Türkiye Finans Müşteri İletişim Merkezi; ilkini 2013 yılında aldığı EN15838:2009 sertifikasını, hizmet kalitesinin devamlılığını belgelemek amacıyla tekrar bankamıza kazandırdı. Belgelendirme sürecinde ülkemizde çağrı merkezi sektörünü temsil eden Çağrı Merkezleri Derneği ve sektörün kalite standartları kapsamında uluslararası tecrübesi bulunan Bureau Veritas ile çalışıldı.

Bankamız Müşteri İletişim Merkezi, 2013 Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde, “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” ve “En Övgüye Değer Takım Lideri”, 2015 Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde “Türkiye’nin En İyi Performans Gösteren Çağrı Merkezi” ödüllerinin de sahibi olma özelliğini taşıyor.

Geri