Ziyaretçilerin görme duyularını kullanmadan, tamamen karanlık bir ortamda günlük yaşamı deneyimlemelerini sağlayan Karanlıkta Diyalog Sergisi’nin İstanbullularla buluşması için destek veriyoruz.

Dünyada 1988 yılından bu yana 130 şehirde 7 milyondan fazla kişiye ulaşan sergi, ziyaretçilerine şehrin günlük yaşamına ait deneyimleri tamamen karanlık bir ortamda yaşatarak algılarını değiştirmeyi ve farkındalıklarını artırmayı amaçlıyor.

Karanlıkta Diyalog sergisinin sponsorluk çalışması kapsamında; İstanbul şehir hayatının görmeyenlerin gözünden yeniden inşa edilmesini sağlayarak, ziyaretçilerin İstanbul’u görmeksizin “görmelerini” ve önemli mekânları ziyaret etme deneyimini yaşamalarını sağlıyoruz.