Türkiye Finans POS çözümleri ve POS işlemleriniz ile ilgili bütün soru ve talepleriniz için 0850 221 16 07 numaralı POS Destek Hattımızı arayabilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.
POS Destek Hattı Nedir?
POS Destek Hattı, Türkiye Finans POS cihazı kullanan üye iş yerlerimizin, POS işlemleri hakkında bilgi alabileceği ve taleplerini iletebileceği özel bir iletişim hattıdır.
POS Destek Hattını Arayarak Hangi Hizmetleri Alabilirim?
POS Destek Hattımız üzerinden aşağıdaki hizmetleri alabilirsiniz:
- POS hesap bilgi ve talepleri
- Provizyon işlemleri
- POS arıza ve teknik talepleri
- POS hizmetlerimiz ile ilgili diğer soru ve talepler
SIKÇA SORULAN SORULAR
POS arızasını nereye bildirebilirim?
POS cihazınızla yaşadığınız tüm teknik sorunları 0850 221 16 07 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak 7/24 iletebilirsiniz.
Türkiye Finans POS cihazı edinmek için ne yapmalıyım?
Bankamız ile çalışıyorsanız hesabınızın olduğu şubeye giderek POS talebinizi iletmeniz ve "POS Başvuru Formu”nu doldurmanız gerekir. Gerekli değerlendirme yapılarak sonuç tarafınıza bildirilecektir.
Henüz Türkiye Finans müşterisi değilseniz size
en yakın şubemizi ziyaret edebilir ve talebinizi iletebilirsiniz.
Yaptığım işlemler hesabıma geçmedi, ne yapabilirim?
Yaptığınız işlemlerin hesabınıza aktarılması için POS makinesi üzerinden gün sonu işlemi yapmanız gerekmektedir. Gün sonu işlemi yaptığınız halde hesabınıza geçmeyen işlemleriniz için 0850 221 16 07 numaralı POS Destek Hattımızı arayabilirsiniz.