Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

e-İmza

e-İmza

​​​​​Otomatik e-İmzalı Talimat Doğrulama​

E-İmza Doğrulama Sistemi ile Bankacılık Talimatlarınız Artık Daha Hızlı Gerçekleşiyor!​

Talimatlarınızı olduğunuz yerden e-imzalı olarak iletin, kağıtsız Bankacılık ile işlemlerinizi çok daha hızlı ve kolay tamamlayın​.​

e-İmzalı Talimat Gönderimi Nedir?

e-İmzalı Talimat Gönderimi, e-İmza temin etmiş olan Türkiye Finans müşterilerinin 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu kapsamında talimatlarını e-İmzalı olarak iletmelerine olanak sağlayan bir doğrulama sistemidir. Krediden EFT’ye pek çok işleminiz için e-İmzalı talimat gönderimi yapabilir, otomatik doğrulama sistemimizle işlemlerinize hız ve kolaylık kazandırabilirsiniz.

e-İmzalı Talimat Gönderiminin Avantajları Nelerdir?

  • ​Talimatınız dijital ortamdan iletilir. Islak imzalı belgenin fiziki olarak ulaştırılması gerekmez.
  • Faks göndermek, faksın alınmasını ve işleme konmasını beklemek zorunda kalmazsınız.
  • Hem gönderim hem de talimatın işleme konma süresi ile önemli bir zaman tasarrufu sağlar.
  • e-İmzalı talimatınızı dilerseniz ofisinizden dilerseniz evinizden mekandan bağımsız gönderebilirsiniz.
  • Doğrulama işlemi otomatik yani hızlı ilerlediği için talimatınız doğrudan işleme alınır.
  • İşlerinizi dijitalleştirme yolunda önemli bir katkı sağlar.
  • Islak imzalı evrak tamamlama zahmetinden kurtarır, doğa dostudur.

e-İmzalı Talimat Gönderimi Nasıl Yapılır?

e-İmzalı talimat gönderme talebinizi şubenize iletip bir defaya mahsus tanımlamanız yapıldıktan sonra e-İmzalı talimatlarınızı dilerseniz eimzalitalimat@turkiyefinans.com.tr​ adresine gönderebilir dilerseniz FTP alanına bırakarak hızlıca işleme alınmasını sağlayabilirsiniz.

Kimler e-İmzalı Talimat Gönderebilir?

Nitelikli Elektronik Sertifika (NES) yani e-imza sahibi tüm bireysel ve tüzel müşterilerimiz e-İmzalı talimat göndererek dijitalleşmenin konforunu bankamızda yaşayabilir.