Otomatik e-İmzalı Talimat Doğrulama
E-İmza Doğrulama Sistemi ile Bankacılık Talimatlarınız Artık Daha Hızlı Gerçekleşiyor!
Talimatlarınızı olduğunuz yerden e-imzalı olarak iletin, kağıtsız Bankacılık ile işlemlerinizi çok daha hızlı ve kolay tamamlayın.
e-İmzalı Talimat Gönderimi Nedir?
e-İmzalı Talimat Gönderimi, e-İmza temin etmiş olan Türkiye Finans müşterilerinin 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu kapsamında talimatlarını e-İmzalı olarak iletmelerine olanak sağlayan bir doğrulama sistemidir. Krediden EFT’ye pek çok işleminiz için e-İmzalı talimat gönderimi yapabilir, otomatik doğrulama sistemimizle işlemlerinize hız ve kolaylık kazandırabilirsiniz.
e-İmzalı Talimat Gönderiminin Avantajları Nelerdir?
- Talimatınız dijital ortamdan iletilir. Islak imzalı belgenin fiziki olarak ulaştırılması gerekmez.
- Faks göndermek, faksın alınmasını ve işleme konmasını beklemek zorunda kalmazsınız.
- Hem gönderim hem de talimatın işleme konma süresi ile önemli bir zaman tasarrufu sağlar.
- e-İmzalı talimatınızı dilerseniz ofisinizden dilerseniz evinizden mekandan bağımsız gönderebilirsiniz.
- Doğrulama işlemi otomatik yani hızlı ilerlediği için talimatınız doğrudan işleme alınır.
- İşlerinizi dijitalleştirme yolunda önemli bir katkı sağlar.
- Islak imzalı evrak tamamlama zahmetinden kurtarır, doğa dostudur.
e-İmzalı Talimat Gönderimi Nasıl Yapılır?
e-İmzalı talimat gönderme talebinizi şubenize iletip bir defaya mahsus tanımlamanız yapıldıktan sonra e-İmzalı talimatlarınızı dilerseniz
eimzalitalimat@turkiyefinans.com.tr adresine gönderebilir dilerseniz FTP alanına bırakarak hızlıca işleme alınmasını sağlayabilirsiniz.
Kimler e-İmzalı Talimat Gönderebilir?
Nitelikli Elektronik Sertifika (NES) yani e-imza sahibi tüm bireysel ve tüzel müşterilerimiz e-İmzalı talimat göndererek dijitalleşmenin konforunu bankamızda yaşayabilir.