Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

e-İrsaliye

​​

​​​​e-İrsaliye Nedir?

e-İrsaliye sevk irsaliyesi hazırlama, gönderme, alma, yanıtlama, saklama ve görüntüleme işlemlerinin elektronik ortamda yapılmasını sağlayan bir uygulamadır. Kâğıt irsaliye ile aynı hukuki niteliğe sahiptir. Kağıt irsaliye üzerindeki bütün bilgileri içerir. e-İrsaliye sadece uygulamaya kayıtlı kullanıcılar arasında düzenlenebilir.

e- İrsaliyenin Avantajları Nelerdir?

  • Kâğıt irsaliyenin basımı, onayı, kargosu, arşivlenmesi için yapılan masraflardan tasarruf etmenizi sağlar.
  • e-İrsaliye alıcıya elektronik ortamda iletildiği için kabul, ret ve iade süreçlerinde hızlı mutabakat almanızı sağlar. İş akışınız önemli ölçüde hızlanır.
  • Kaybolma riski ve yeniden gönderim maliyetleri ortadan kalkar.
  • e-İrsaliye muhasebe sisteminize entegre edilebilen bir uygulamadır. Takip ve raporlama işlemleriniz kolaylaşır.
  • Doğa dostudur.

Kimler e-İrsaliye Kullanabilir?

e-İrsaliye uygulamasına zorunlu ya da gönüllü olarak dahil olabilirsiniz.

e-Fatura uygulamasına kayıtlı olan, 2018 ve izleyen yıllarda cirosu 25 milyon TL ve üzerinde olan firmaların e-İrsaliye kullanması zorunludur.

e-İrsaliye kullanma koşulları Resmi Gazetede yayınlanan 509 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile ilan edilmiştir.

Şartları ve geçiş takvimini öğrenmek için tıklayabilirsiniz.

e-İrsaliye Kullanmak İçin Ne Yapmalıyım?

e-İrsaliye başvurunuzu Türkiye Finans üzerinden hemen gerçekleştirebilirsiniz.

e-İrsaliye Hizmetleri Türkiye Finans Müşterilerine Ücretsiz!

Türkiye Finans müşterisi olarak e-İrsaliye hizmetimizden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz. Bankamızdan alacağınız e-Dönüşüm hizmetleri bir yıl süreyle geçerli olacaktır.