Navigasyonu görüntüle İçeriği görüntüle

Cep Telefon Sigortası

Cep Telefon Sigortası

​​Cep Telefon Sigortasıyla hırsızlık, ekran kırılması, sıvı teması, arızalanma, yüksek voltaj nedeniyle hasar görme, hatalı aksesuar kullanımı ve pert gibi çeşitli risklere karşı cep telefonunuzu teminat altına alabilir, oluşabilecek masraflara karşı bütçenizi koruyabilirsiniz.

Cep Telefon Sigortasının Avantajları Nelerdir?

  • Cep Telefon Sigortası ile hırsızlıktan arızalanmaya, yüksek voltaj nedeniyle hasar görmeden pert risklerine kadar birçok riske karşı cihazınızı güvence altına alabilir, risklerinizi doğru yönetebilirsiniz.
  • Yılda 2 defayla sınırlı olmak kaydıyla garanti kapsamında olup olmadığına bakılmaksızın cihazınızda meydana gelen arızaları tamir ettirebilir, bütçenizi koruyabilirsiniz.
  • Elbette başınıza gelsin istemeyiz ancak olası bir çalınma riskine karşı oluşabilecek masrafları dert etmez, kendinizi güvence altına almış olursunuz.

Cep Telefon Sigortasını Nasıl Yaptırabilirim?

Sigortanızı size en yakın Türkiye Finans şubesinden yaptırabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Ana Teminatlar Nelerdir?

Hırsızlık

Cihazın çalınması sonucu oluşan maddi zararlar, poliçede yazılı limitler ve şartlar dahilinde teminat altına alınır.

Ekran Kırılması

Cihaza ait ekranın çarpma, düşürme veya farklı bir sebebe bağlı olarak uğradığı zararlar, poliçede yazılı limitler ve şartlar dahilinde teminat altına alınır.

Sıvı Teması

Cihazın sıvı ile teması sonucu uğrayacağı maddi zararlar, poliçede yazılı limitler ve şartlar dahilinde teminat altına alınır.

Pert

Cihazın tamamen hasarlanması sonucu kullanılamaz hale gelmesi ve ikamesinin gerekmesi halinde sigortalının uğradığı maddi zarar poliçede yazılı limitler ve şartlar dahilinde teminat altına alınır.

Cep Telefon Sigortasını Kimler Yaptırabilir?

Akıllı cihaza sahip tüm kişiler sigorta başvurusunda bulunabilir.

Cep Telefon Sigortasının Geçerlilik Süresi Ne Kadardır?

Poliçeniz başlangıç tarihinden itibaren 1 (bir) yıl geçerlidir.

Cep Telefon Sigorta Poliçemi Otomatik Yenileyebilir Miyim?

Cep Telefon Sigortası ürünümüzde otomatik yenileme seçeneği bulunmamakta olup her yıl poliçe bitiş tarihinizde yeni poliçe satın alabilirsiniz.

Hasar Halinde Ne Yapmalıyım? İstenilen Evraklar Nelerdir?

Hasar süreci Techpo firması tarafından yürütülmektedir. Firmaya ait 0850 455 05 42 numaralı çağrı merkezini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz. İstenilen başlıca evraklar aşağıdaki gibidir:

  • Kimlik Fotokopisi
  • Sigorta Poliçesi
  • Cihaz Faturası
  • Cihazın Hasarlı Fotoğrafları
  • *Hasar oluş şekline göre yukarıdaki evraklara ek olarak farklı evraklar da talep edebilir.

Poliçemi Satın Aldıktan Sonra Ne Yapmalıyım?

Poliçeyi satın aldıktan sonra 15 gün içerisinde telefonunuza gönderilen SMS'te yer alan linke tıklayarak TechnoSure uygulaması indirilmelidir. İndirilen uygulama ile cep telefonu hasarları test edilir ve poliçe işlemleri tamamlanır. Eğer bilgilendirme SMS’i ulaşmaz ise Google Play veya Apple Store üzerinden link gelmesini beklemeden uygulamayı indirebilir ve cihaz testleri gerçekleştirilebilir.

Poliçeyi satın alındıktan sonra 15 gün içinde TechnoSure uygulaması indirilerek gerekli testler yapılmaması halinde ise poliçe iptal edilir.

Hangi Sigorta Şirketi Aracılığıyla Sunulmaktadır?

Cep Telefon Sigortası, HDI Katılım Sigorta A.Ş. aracılığıyla sunulmaktadır.