İş Sürekliliği Yönetim Sistemi  (İSYS) Politikası Türkiye Finans’ın iş sürekliliği yönetimine yaklaşımını  göstermektedir. 
   
 Türkiye Finans, ISO 22301 İş  Sürekliliği Yönetim Standardının gereklerine göre belirlediği kapsam ve  hedefler çerçevesinde, kritik ürün ve hizmetleri destekleyen süreçlerdeki olası  bir kesintiyi iş etki analizi sonuçlarında öngörülen doğrultuda kurtarmayı amaçlar.  
   
 Banka yönetimi tarafından  onaylanmış olan İş Sürekliliği Yönetim yapısı ile süreçler, politikalar ve  stratejiler tesis edilerek gerekli tedbirlerin alınması sağlanır. Böylece  olağanüstü durumlarda yaşanan kesintilerin operasyonel, finansal, yasal açıdan  ve saygınlık bakımından olumsuz etkilerinin en aza indirilmesi hedeflenir. 
   
 Türkiye Finans’ın iş  sürekliliğini sağlarken ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi için belirlediği  kapsam  
- BDDK’nın  yayınladığı Bankaların İç Sistemleri ve İçsel Sermaye Yeterliliği Değerlendirme  Süreci Yönetmeliği,
 - Bankaların Bilgi  Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Yönetmeliği,
 - ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi  Standardı ve 
 - COBIT Çerçevesi ile uyumludur. 
 
İSYS’nin öncelikli hedefi, olağanüstü durumlar nedeniyle  oluşan kesintileri yönetmek, sistem ve kaynak kayıplarını ve saygınlık  zararlarını önlemek, yasal yükümlülüklerini yerine getirmektir. Bu amaçla  Türkiye Finans’ın belirlediği misyon ile uyumlu olarak İSYS’nin planlanması,  kurulması, düzenli olarak gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesi faaliyetleri  ile paydaşları olan 
- Müşterilerin 
 - Hissedarların 
 - İş ortaklarının 
 - Çalışanların 
 - Tedarikçilerin 
 - Sektörü düzenleyen otoritelerin (BDDK, TCMB,  SPK, İMKB) 
 - Kamuoyunun 
 
Katılım bankacılığı hizmetleri  konusunda beklentilerinin, kriz durumları da dâhil olmak üzere, sürekli olarak  karşılanması hedeflenir. 
   
 İSYS’nin başlıca hedefleri  şunlardır: 
- Acil ve olağanüstü durumlarda, öncelikli olarak  Banka personelinin ve müşterilerin güvenliğinin sağlanması 
 - Yasal gereksinimler doğrultusunda işleyen,  ilgili standartlarla uyumlu bir İSYS kurulması 
 - Acil ve olağanüstü durumlarda Banka’nın yasal  mercilere karşı taahhütlerinin yerine getirilmesi 
 - Acil ve olağanüstü durumlarda Banka’nın saygınlığına  zarar gelmesinin önlenmesi 
 - İSYS için uygun yönetişim ve organizasyon  yapısının kurulması 
 - Banka’nın normal işleyişine, bankanın varlığını  riske sokmayacak zamanda dönebilmesi 
 - Acil ve olağanüstü durumlarda bankanın  uğrayabileceği finansal kayıpların minimize edilmesi 
 
  
Tarihi/Revizyon No: 16.05.2025/13